.

Beantwoord

Aansluiting buiten werking gesteld, hoe komt dit?

  • 2 January 2015
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik kan sinds een paar maanden geen berichten meer ontvang novh versturen, hetzelfde geldt voor bellen. Als ik probeer te bellen wordt er het volgende gezegd: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten werking gesteld, voor meer informatie: neem contact op met uw serviceprovider.
Naar mijn weten zijn de rekeningen altijd betaald. Het is wel zo dat ik al een aantal maanden niks van mij abonnement gebruik omdat ik al erg lang geen mobiel meer had, maar nu wel.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen en wat hier de reden van is?

Met vriendlijke groet,
Bas van den Boomgaard
icon

Beste antwoord door Naomi 3 January 2015, 20:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi BasvdBoomgaard, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat je simkaart is geblokkeerd. Op 15 september heb je via Mijn Simyo je simkaart geblokkeerd met als reden dat die gestolen of verloren was. Je kunt deze blokkade er heel makkelijk weer afhalen. Je gaat dan naar het tabblad Mijn instellingen & simkaart > Simkaart.

Vergeet niet je toestel even uit en weer aan te zetten. Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden met de juiste instellingen.

Laat je weten of het is gelukt?
Badge
Het is gelukt, heel erg bedankt voor uw hulp!
Reputatie 3
Badge +7
Geen dank. Fijn om dit te horen en helemaal fijn dat je het ons hier nog even laat weten:D

Reageer