Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieAansluiting buiten gebruik wegens administratieve redenen
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik" Ik had altijd een tring abonnement en heb dat vorige maand opgezegd en een nieuw xxl simyo abonnement genomen met nummer behoud. Begin augustus ontving ik mijn nieuwe simkaartje van simyo. Vanaf ca. 4 augustus was mijn oude nummer overgezet naar mijn huidige simyosimkaart. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn abonnement was opgezegd per 1 sepember dat is dus vandaag! Gekke is dus dat het gaat om de opzegging van mijn Tringg-abonnement en niet mijn huidige simyo-abonnement. Wat is er aan de hand ???
Bladzijde 2 / 2
Welkom op het forum Robbie,
Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen om het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou je aansluiting weer moeten werken. Kan je controleren of het is opgelost?
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen om het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou je aansluiting weer moeten werken. Kan je controleren of het is opgelost?
Groetjes,
Alex
Goedemorgen medewerkers webcare,
Is het mogelijk dat iemand de moeite neemt om te reageren?
Is het mogelijk dat iemand de moeite neemt om te reageren?
Mijn abonnement is om administratieve redenen afgesloten, er is beltegoed, aan/uit werkt niet, watis er aan de hand. Graag zsm een reactie, heb mijn telefoon dringend nodig vandaag. Bij voorbaat bedankt. Gr.
+2
Beste Caroline Bomers,
Ik heb je een privébericht gestuurd
Groetjes,
Arie
Ik heb je een privébericht gestuurd
Groetjes,
Arie
+2
Beste SHWAN,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Laat ons even weten als dit niet het geval is.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Laat ons even weten als dit niet het geval is.
Groetjes,
Arie
Ik heb het bericht ontvangen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten. graag uw advies!
Ik zit met hetzelfde probleem, mijn aansluiting is wegens administratieve redenen afgesloten.
Kunnen jullie na kijken wat het probleem is?
Kunnen jullie na kijken wat het probleem is?
Welkom op het forum RJK,
Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?
Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.