.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik wegens administratieve redenen

  • 1 September 2012
  • 33 reacties
  • 2336 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Robbie,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen om het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou je aansluiting weer moeten werken. Kan je controleren of het is opgelost?

Groetjes,

Alex
Goedemorgen medewerkers webcare,

Is het mogelijk dat iemand de moeite neemt om te reageren?
Mijn abonnement is om administratieve redenen afgesloten, er is beltegoed, aan/uit werkt niet, watis er aan de hand. Graag zsm een reactie, heb mijn telefoon dringend nodig vandaag. Bij voorbaat bedankt. Gr.
Badge +2
Beste Caroline Bomers,

Ik heb je een privébericht gestuurd

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste SHWAN,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Ik heb het bericht ontvangen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten. graag uw advies!
Ik zit met hetzelfde probleem, mijn aansluiting is wegens administratieve redenen afgesloten. 
Kunnen jullie na kijken wat het probleem is?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RJK,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?

Reageer