.

Beantwoord

4x 10 euro afgeschreven, geen internet en niet kunnen bellen

  • 11 September 2012
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Goedenavond,

Sinds vanochtend krijg ik de melding dat ik 'om administratieve redenen' niet meer kan bellen. Ook heb ik sinds vanochtend geen internet meer en kan ik ook niet meer sms-en (en dus niet bellen). Op 7-9, 8-9, 10-9 en 11-9 is een bedrag van 10 euro afgeschreven en toch is mijn saldo nu negatief. Kan iemand me misschien laten weten wat er aan de hand is??
icon

Beste antwoord door Alex 12 September 2012, 17:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum allycat,

Ik zie inderdaad dat er enkele malen automatisch is opgewaardeerd, omdat je automatisch opwaarderen aan hebt staan. Er wordt altijd 1x per 24 uur automatisch opgewaardeerd. Vermoedelijk had je een negatief saldo waardoor er meerdere malen een automatische opwaardering heeft moeten plaats vinden om zo het saldo weer tot een positieve hoogte te brengen. Je hebt nu een positief saldo en zou gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting. Ik zie aan je verbruik dat je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum allycat, Ik zie inderdaad dat er enkele malen automatisch is opgewaardeerd, omdat je automatisch opwaarderen aan hebt staan. Er wordt altijd 1x per 24 uur automatisch opgewaardeerd. Vermoedelijk had je een negatief saldo waardoor er meerdere malen een automatische opwaardering heeft moeten plaats vinden om zo het saldo weer tot een positieve hoogte te brengen. Je hebt nu een positief saldo en zou gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting. Ik zie aan je verbruik dat je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Groetjes, Alex


Beste Alex,

Dank voor je antwoord. Dat ik een negatief saldo had is wel duidelijk, mijn vraag is echter: waarom? Als ik automatisch opwaarderen heb aanstaan dan zou dat toch niet moeten kunnen, want dan kan ik het net zo goed zelf doen. [Dat ik nu een positief saldo heb komt omdat ik gisteravond handmatig zelf nog een keer heb opgewaardeerd, dat is dus niet automatisch gebeurd.] Volgende vraag is dan ook nog hoe het kan dat ik zoveel saldo tekort had. Ik ben sinds de start van mijn internetgebruik bij jullie nog nooit over de 200 mb heen geweest. Dit bedrag is dan ook absurd. Valt dat door jullie na te kijken?

Groetjes,
Alma
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alma,

Op 11/8 had je een internet maandbundel besteld. Op 5/9 had je 200 mb verbruikt. Daarom is het internet verbruik vanaf die datum buiten de bundel berekend. Omdat het verbruik met een vertraging kan worden verwerkt heb je een negatief saldo gehad. Daarom heeft het systeem enkele malen automatisch moeten opwaarderen.

Groetjes,

Alex

Reageer