.

Beantwoord

4G netwerk

  • 14 December 2012
  • 10 reacties
  • 543 Bekeken

Badge
Nadat ik zojuist gelezen had dat KPN een band in het 4G netwerk heeft gekocht vroeg ik me af of dat dan ook beschikbaar wordt boor ons (Simyo gebruikers).
icon

Beste antwoord door Natascha 17 December 2012, 12:49

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
'Boor' moet zijn 'voor'
Reputatie 7
Badge +9
Ik hoop van wel!
Reputatie 7
Badge +9
Voor ons? De gebruikers met de voor 4G geschikte toestellen,  om het wat verder te nuanceren.  Zo lang dat nog maar een klein percentage van de gebruikers betreft, zal dat vast niet per net zo snel als bij KPN zijn. Denk ik, vermoed ik. Maar het komt er vast, zeker als dat soort toestellen meer gemeengoed zijn. Simyo kan daar vast niet achterblijven. 
Reputatie 1
Badge +2
Bij dat hele nieuwe 4G netwerk komen ook nieuwe abonnementen met nieuwe tarieven. Geduldig afwachten lijkt me een goede oplossing. 
Badge +6
Hoi Allemaal,

Het is nog niet bekend wanneer KPN het 4G netwerk gaat leveren en of Simyo daar gelijk gebruik van gaat maken.
Mocht hier meer over bekend worden dan maken wij dit bekend op de site, het forum en twitter.
Badge
Oke, bedankt.

Ik hoop dat het snel gebeurt heb wel zin in sneller internet 😛
Reputatie 4
Badge +8
Ik ook.
3G vind ik tergend langzaam.
En soms heb ik een E (van ergernis) en dan is het helemaal huilen...
Maar dan sta ik in een bunker (Appie of Lidl)
Reputatie 7
Badge +9
Ik ook.
3G vind ik tergend langzaam.

 
Dan zal je wel eerst even een iPhone 5 moeten kopen zus, als je op snel wilt met dat net. 

Oh,  hier is 3G redelijk snel, maar down 40 en up 4 zal het niet zijn. :p. Niet iets voor de heavy user dus.
Reputatie 4
Badge +8
Ik ook.
3G vind ik tergend langzaam.

 
Dan zal je wel eerst even een iPhone 5 moeten kopen zus, als je op snel wilt met dat net. 

Oh,  hier is 3G redelijk snel, maar down 40 en up 4 zal het niet zijn. :p. Niet iets voor de heavy user dus.


Als jij nou die 5 koopt, geef je mij de 4s toch?
Simpel.
Reputatie 7
Badge +9
, geef je mij de 4s toch?
Simpel.

 
Je staat in mijn testament zus, dat weet je :p

Reageer