.

Beantwoord

4G-netwerk

  • 24 May 2013
  • 9 reacties
  • 6645 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hi,

Is er al enige informatie bekend wanneer 4G voor Simyo-abbonees wordt aangeboden of iets in die trant?

Gr
icon

Beste antwoord door Natascha 27 May 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
KPN zelf bied 4G alleen aan bij grote data bundels zoals 5GB of hoger. Simyo biedt zulke grote bundels niet aan. Het lijk mij dan ook niet dat Simyo binnenkort gebruik gaat maken van het 4G netwerk van KPN.
Badge
Is Simyo 3G met Europa dekking niet belangrijker op dit moment? En wat te denken om eens een snelheidsverhoging van het datanetwerk in te voeren.
Badge +6
Hi,

Is er al enige informatie bekend wanneer 4G voor Simyo-abbonees wordt aangeboden of iets in die trant?

Gr


Hoi Chahd,

Welkom op het forum!
Het is nog niet bekend of en wanneer Simyo 4G gaat aanbieden. Mocht Simyo 4G gaan aanbieden dan zullen wij dit bekend maken via onze website, het forum en via Twitter.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Is Simyo 3G met Europa dekking niet belangrijker op dit moment? En wat te denken om eens een snelheidsverhoging van het datanetwerk in te voeren.

Hoi Beko,

De optie om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland zal voor de zomer mogelijk worden. Welke datum dit zal zijn is niet bekend. Er zijn geen plannen bekend om de snelheid van het internet te verhogen. Mochten we dit gaan doen dan zullen wij dit bekend maken via onze website, het forum en via Twitter.
Badge
Er zijn vandaag nieuwe KPN abonnementen aangekondigd met 4G vanaf 500MB databundels.
Gaat dit nog een effect hebben op Simyo & 4G?
Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht van niet. De internetsnelheid ligt bij die abonnementen veel hoger, buiten dat die abonnementen duurder zijn.
Badge +8
Er zijn vandaag nieuwe KPN abonnementen aangekondigd met 4G vanaf 500MB databundels.
Gaat dit nog een effect hebben op Simyo & 4G?

Ik verwacht van niet. De internetsnelheid ligt bij die abonnementen veel hoger, buiten dat die abonnementen duurder zijn.

Hoi Doubleyoupee,

Nee, wij hebben die plannen voorlopig nog niet. Daarvoor moet je dus nog even bij KPN zijn.
Wanneer het bij ons mogelijk wordt, zullen we dat aankondigen, zoals Natascha aangeeft.

Groetjes,
Charlene
Net op mijn Iphone gezien dat 4G mogelijk is. Ook gehoord dat KPN dit voor al zijn klanten mogelijk maakt en je niet extra hoeft e betalen. Betekend dit dat ik binnen een week 4G heb?
Reputatie 5
Badge +11
Net op mijn Iphone gezien dat 4G mogelijk is. Ook gehoord dat KPN dit voor al zijn klanten mogelijk maakt en je niet extra hoeft e betalen. Betekend dit dat ik binnen een week 4G heb?

Hoi Michiel453, welkom op het Simyo forum!

Dat je telefoon nu geschikt is, betekent niet dat wij binnen afzienbare tijd 4G gaan aanbieden. Ik sluit natuurlijk niets uit, maar het is nu niet aan de orde.

Reageer