.

Beantwoord

2 uur na activatie nog geen werkende telefoon

  • 23 July 2013
  • 7 reacties
  • 435 Bekeken

Goede avond.

Ik heb vanmiddag een nieuw abbonnement ZONDER nummer behoud ontvangen.
Na activatie kreeg ik netjes mail dat sim kaar geactiveerd was en deze gebruikt kon worden.
Maar 2 uur later is er nog geen internet EN bij bellen komt de melding dat om administratieve redenen de aansluiting is afgesloten.
Kunnen jullie dit aub activeren?

mvg Hans
icon

Beste antwoord door Ernst 25 July 2013, 13:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Beste simyo-medewerkers,

Hier hetzelfde verhaal... "om administratieve redenen geblokkeerd"... graag activeren! (Volgens de email zou dat al gebeurd moeten zijn...)

Groet, Harry
Badge +1
Het kan even duren voor simkaart daadwerkelijk geaktiveerd, zet je telefoon even uit en start deze weer op, dan kan je sim zich goed aanmelden op netwerk en moeten het werken, doet ie dan nog niets neem dan contact op met de helpdesk morgen
Badge +8
Goede avond.

Ik heb vanmiddag een nieuw abbonnement ZONDER nummer behoud ontvangen.
Na activatie kreeg ik netjes mail dat sim kaar geactiveerd was en deze gebruikt kon worden.
Maar 2 uur later is er nog geen internet EN bij bellen komt de melding dat om administratieve redenen de aansluiting is afgesloten.
Kunnen jullie dit aub activeren?

mvg Hans

Beste simyo-medewerkers,

Hier hetzelfde verhaal... "om administratieve redenen geblokkeerd"... graag activeren! (Volgens de email zou dat al gebeurd moeten zijn...)

Groet, Harry


Hoi Ice-Rabbit3 en hsteenwijk,

Ik zie dat jullie de simkaarten netjes hebben geactiveerd allebei. Ik zou inderdaad proberen om het toestel helemaal uit te zetten en na een tijdje weer aan. Batterij eruit ook, dan kan de simkaart zich daarna proberen aan te melden.
Ice-Rabbit3, jij hebt wel even verbinding gehad zie ik. Is dat nog steeds zo?


Groetjes,
Charlene
Charlene,

Ja sinds gisteren avond net na de eerste reply van jullie werkte alles ineens.
Bedankt.

Hans
zelfde probleem hier; vandaag vervangende simkaart gekregen en geactiveerd. geen service. Kaart gewisseld en in andere iphone ook geen service. (andere kaart in mijn iphone wel service). 
Sim kaart terug in mijn iphone, batterij ontkoppeld en alles weer aangezet; nog geen service.

Wie weet wat nu nog te doen?
andere simkaart sturen Simyo??
mvg
Eelco
Inmiddels heb ik wel service!! Ergens anders op forum vond ik de tip de tel een lange tijd uit te zetten, dat heb ik vannacht gedaan en vanochtend weer aangezet. Nu kreeg ik direct service!

Wel heb ik gisteren avond een nieuwe simkaart besteld. Simyo; kunnen jullie die bestelling annuleren??

mvg,
Eelco
Reputatie 5
Badge +11
Hoi eelcovanessen en Ice-Rabbit3,

Dat is wel vervelend natuurlijk, je nieuwe simkaart willen gebruiken; en dan werkt ie niet...

In dit geval lijkt er sprake van een kleine vertraging bij het verwerken van de gegevens.

@eelcovanessen: Ik zie dat je simkaart al verzonden is. Je zult die dus morgen ontvangen. Activeer deze wel en ga hem ook gewoon gebruiken, anders zou je in doe toekomst eventueel geen nieuwe kunnen bestellen wanneer je die écht nodig hebt.

In ieder geval bedankt dat jullie even hebben laten weten dat het weer werkt.

Reageer