.

Beantwoord

0909 nummer laten deblokkeren, kan dit?

  • 13 January 2016
  • 8 reacties
  • 1370 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Is het mogelijk een enkel 0909-nummer te laten deblokkeren op mijn mobiele nummer, zodat ik deze kan bellen?

Met vriendelijke groet,

Tim van der Velden
icon

Beste antwoord door franswon 13 January 2016, 15:52

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste Tim,

Dit is helaas (nog) niet mogelijk, het heeft wel de aandacht van Simyo.

Deze blokkering is bedoeld om mensen te beschermen tegen torenhoge rekeningen.

Ik voel geen enkele behoefte om deze nummers te bellen, ik heb ze ook op mijn vaste telefoon geblokkeerd, maar ik kan me best voorstellen dat men deze wil bellen.
Badge
Hi,

Ik heb in principe ook niet de behoefde, tenzij je (zoals nu) kaarten ergens voor kan winnen en je hiervoor dient te bellen naar een 0909-nummer. Zodoende dat het handig zou zijn om zelf als klant een nummer te deblokkeren.
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.

Grt Tim
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Timmeh,

Zoals Franswon aangeeft, is het inderdaad niet mogelijk 0909-nummers te deblokkeren. Dit omdat hier hoge kosten aan verbonden zijn. En zoals Franswon aangeeft, heeft dit wel onze aandacht. Wie weet komt hier nog verandering in.

Als je weer een vraag hebt, laat je het ons dan weten? :)

@franswon, dank je :D

Groetjes, Angelica
Onze huisartsenpost in Zwolle Isala Klinieken heeft een 0909 nummer. Ik moest deze onlangs met spoed bellen. Dit lukte niet. Ik heb mijn echtgenoot geappt of hij met spoed wilde bellen en dat lukte wel. Hij heeft ook Simyo. Hoe kan dit? En willen jullie a.u.b. dit z.s.m. regelen dat het wel kan voor iedereen die dat wil. Ik heb servicenummers aan staan.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Harleyoma-7,

De huisartsenpost heeft volgens Google een 0900 33xxxxx nummer. Misschien verkeerd gekeken of verkeerd in je telefoon gezet?
Ja dat klopt Frans ik had servicenummers toen niet aan staan. Was wel crisis, p0eh.
Maar ik kan de vraag niet verwijderen. Weet jij hoe dat moet? Overigens 0909 mag alsnog wel van mij. Kan ik eindelijk eens een reis winnen bij Radio 538 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Dat kan alleen een moderator Harleyoma-7.

Wie weet geeft Simyo ooit die nummers vrij. Voor mij hoeft het niet, maar ik begrijp best dat je een reis wilt winnen. 😃
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Harleyoma-7,

Goed om te lezen dat je nu weet hoe je de optie 'Bellen naar informatienummers' aan kan zetten. En een reis winnen is nooit verkeerd natuurlijk 🆒

Je vraag laten we erop staan zodat andere forumlezers hier eventueel ook wat aan hebben. Foute vragen bestaan namelijk niet :$

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica

Reageer