.

Beantwoord

Telefonisch slecht bereikbaar op mijn iPhone 6, melding "in gesprek", hoe komt dit?

  • 4 May 2015
  • 8 reacties
  • 3222 Bekeken

Als iemand mij probeert te bellen, hoor ik vaak dat ik "in gesprek" ben. Terwijl ik op dat moment niks met mijn telefoon doe. Mijn telefoon staat bijna altijd op luid, maar daarentegen gaat hij vaak ook niet af. Dan kijk ik op mijn telefoon, en dan heb ik opeens een voicemail bericht + gemiste oproep. Wie kan mij uitleggen hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door RicoK 4 May 2015, 14:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Hallo suzanm, laat ons eens weten van welke telefoon en OS je gebruik maakt. Dan kunnen we je wellicht gerichter helpen.
Hallo, ik heb een Iphone 6 met iOS 8.3
Reputatie 7
Zou het kunnen zijn dat je de niet-storen functie aan hebt staan?

Zie: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/131941-iphone5-steeds-bezet-gesprek.html
Ja! Opgelost! Hoe simpel kan het zijn... Bedankt.
Reputatie 7
Hahahaha, fijn zo!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi suzanm,

Welkom op het Simyo forum 😳 Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Super om te zien dat het al is opgelost! Helemaal top. Bedankt voor de goede hulp RicoK :D

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Ik zat met hetzelfde probleem en probeerde opnieuw te starten (tip van een andere website om home en uit tegelijk in te drukken.) Soms hielp het, dacht ik, maar dat kwam natuurlijk omdat mijn telefoon ontgrendeld was, dat ik mijzelf kon bellen. Het maantje zag ik wel, maar ik wist niet waarvoor het diende. Dacht dat al mijn instellingen goed waren. Niet dus.Deze had ik overgeslagen.
Nog maar weer eens op internet kijken en ja hoor! Super advies dus en direct opgelost! Bedankt! Ik wanhoopte al een beetje.

frederica
Reputatie 6
Badge +10
Hoi frederica,

Wat fijn dat het antwoord in dit topic je geholpen heeft om weer goed bereikbaar te zijn! Super leuk dat je het even meldt 🙂. Feedback is altijd goed voor ons.

Groetjes, Tiury

Reageer