.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik wegens administratieve redenen

  • 1 September 2012
  • 33 reacties
  • 2336 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik" Ik had altijd een tring abonnement en heb dat vorige maand opgezegd en een nieuw xxl simyo abonnement genomen met nummer behoud. Begin augustus ontving ik mijn nieuwe simkaartje van simyo. Vanaf ca. 4 augustus was mijn oude nummer overgezet naar mijn huidige simyosimkaart. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn abonnement was opgezegd per 1 sepember dat is dus vandaag! Gekke is dus dat het gaat om de opzegging van mijn Tringg-abonnement en niet mijn huidige simyo-abonnement. Wat is er aan de hand ???
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 13:21

Bekijk originele reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan, Wietasch! 🙂

Mocht er nog iets anders zijn, laat je dat dan weten? Ik help je dan!

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane, inderdaad onhandig met name als je op het weekend er achterkomt . Dank dat je hebt kunnen oplossen. Groet Götz
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wietasch,

Dat is natuurlijk erg onhandig! Ik zie dat je hetzelfde ook hebt geplaatst in een ander topic. Ik heb je intussen gedeblokkeerd! Dit had automatisch moeten gebeuren na je opwaardering, maar er is iets blijven haken. Ik heb het nu handmatig voor je gedaan.

Nogmaals excuus!

Groetjes,
Jihane
Goede dag, gistern avond (29-6-19) kwam ik er achter dat ik niet meer kan bellen. Ik krijg alleen nog maar een bericht te horen "dat mijn aaansluiting om administratieve redenen is afgesloten". Er is beltegoed (opwaardeerd op 22-6 en ook overgezet naar automatisch opwarderen), telefoon aan/uit werkt niet. Wat is er aan de hand? Graag zsm. een reactie, heb mijn telefoon dringend nodig vandaag. Bij voorbaat bedankt. Gr.
Reputatie 5
Badge +10
Beste lezer,

En ook ik ervaar het zelfde probleem.
Het meest rare is dat ik twee keer een half uur in de wacht heb gestaan en vervolgens wordt weggeklikt.

Kunnen jullie regelen dat z.s.m. mijn aansluiting gewoon werkt?

Groet, Rene


Hoi Rene24,

Je aansluiting was eerder nog niet actief, omdat je een vervangende simkaart had aangevraagd. Ik zie aan je verbruik dat je aansluiting inmiddels weer werkt. Excuses voor mijn late reactie.

Ik heb hetzelfde probleem. Drie weken geleden kreeg ik deze boodschap bij het bellen voor het eerst. Nou ja, even wachten tot de opwaardering is verwerkt. Niet dus. Na een week een mailtje aan klantenservice gestuurd. Geen atwoorrd. Na een week herhaald. Toen een mailtje dat ze wegens grote drukte niet binnen 2 dagen konden antwoorden. Kan gebeuren. Maar het is intussen al 2 weken na het eerste mailtje en er gebeurt niets. Zojuist maar weer via de site een boodschap gestuurd. Waar blijft antwoord van klantenSERVICE?

Hoi Piotr,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat je aansluiting door een collega is hersteld op het netwerk. Zou je even kunnen laten weten of het werkt?

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij zsm helpen?

Mvg Harry


Welkom op het forum harry vd b,

Ik zie dat mijn collega enkele dagen geleden de aansluiting heeft hersteld op het netwerk. Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. Excuses voor mijn late reactie.

Kan er nou niemand het fatsoen opbrengen om te reageren?

Hoi priscilavolder,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. De aansluiting is weer actief.

alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*


Hoi kasia,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het overzichtelijk te houden, zal een moderator in dat topic reageren.

Groetjes,

Alex
alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*
Kan er nou niemand het fatsoen opbrengen om te reageren?
Idd robbie ik heb er een brief uitgedaan naar radar en tros opgelicht t zijn gewoon een stelletje oplichters
Het is toch schandalig dat jullie nergens op reageren. Wat een *** bedrijf zijn jullie tijd voor tros radar en opgelicht denk als ik alles zo leest er veel mensen met mij mee doen
Hij is nu dubbelzijdig afgesloten hallo reactie graag
Graag reactie??? Heb nu weer brief van incasso bureau gekregen. heb halverwege nov mijn contract afgesloten en al een rekening van 64 euro terwijl hij halverwege de maand is gestart ik heb betaald betaalbewijs gestuurd dus snap niet wrom.jullie afsluiten en niet meer aansluiten
Hier nog 1 zelfs incasso bureau kreeg ik een brief van terwijl hij daarvoor al betaald was en nu bijna een week afgesloten dat is toch niet normaal!als dit zo doorgaat en de klantenservice niet gewoon te bereiken is dan zeg ik volgende maand mijn abb op en ga ik er een zaak van maken bij opgelicht radar en denk dat er een hoop mensen met nij meegaan. waarom zijn jullie niet te bereiken worden de dagen dat ik onnodig afgesloten bent ook betaald aan mij.jullie verwachtten op tijd je geld ik verwacht dat ik weer gewoon netjes wordt aangesloten en het incasso bureau gemeld wordt dat de betaling gewoon binnen is maar jullie er een zooitje van maken dus aan jullie de keus
Hallo ik heb mijn rekening betaald 2dgn later kreeg ik een brief van een incasso bureau dat er een rekening open staat. nu ben ik bijna een week verder en is mijn tel nog steeds afgesloten terwijl de rekening wel betaald is. klantenservice is niet te bereiken. die incasso bureau ga ik niet betalen en al bijna een week afgesloten terwijl de rekening gewoon betaald is.als hij vandaag niet aangesloten wordt en het incasso bureau door jullie niet wordt gemeld dat deze betaald is dan ga ik naar opgelicht en kassa ik geef jullie tot vandaag om hem gewoon aan te sluiten indien de betaling al bijna een week geleden is en nu toch anderhand wel verwerkt is
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij zsm helpen?

Mvg Harry
Ik heb hetzelfde probleem. Drie weken geleden kreeg ik deze boodschap bij het bellen voor het eerst. Nou ja, even wachten tot de opwaardering is verwerkt. Niet dus. Na een week een mailtje aan klantenservice gestuurd. Geen atwoorrd. Na een week herhaald. Toen een mailtje dat ze wegens grote drukte niet binnen 2 dagen konden antwoorden. Kan gebeuren. Maar het  is intussen al 2 weken na het eerste mailtje en er gebeurt niets. Zojuist maar weer via de site een boodschap gestuurd. Waar blijft antwoord van klantenSERVICE?
Beste lezer,

En ook ik ervaar het zelfde probleem.
Het meest rare is dat ik twee keer een half uur in de wacht heb gestaan en vervolgens wordt weggeklikt.

Kunnen jullie regelen dat z.s.m. mijn aansluiting gewoon werkt?

Groet, Rene
Badge +2
Beste R4yn0r,

Uit onze gegevens blijkt dat ook jij reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Ronny10,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Ook ik heb problemen met een blokkade om administratieve reden. Mijn abonnement is vandaag ingegaan.
Ik ben al de hele dag onbereikbaar en dat zijn jullie natuurlijk ook te vaak.

Ik heb een aantal dagen geleden een vraag ingestuurd (#290547). Ook daar is nog niet op gereageerd.

Graag even een reactie om dit z.s.m. op te lossen.
Sinds vandaag krijg ik een melding .....wegens administratieve redenen......kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is?
Gr. Ron


Ik heb een uur geleden de klantenservice gesproken. Het probleem zou binnen 5 minuten hersteld worden. Nog steeds niet gebeurd. Inmiddels mijn telefoon al een paar keer uit en aan gezet. Wat nu?
Sinds vandaag krijg ik een melding .....wegens administratieve redenen......kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is?
Gr. Ron
Reputatie 2
Badge +1
Hey Telefonerik,

Voglens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Alex, zou je mij ook even uit de brand willen helpen?

Heb hetzelfde probleem en heb mijn telefoon hard nodig vandaag.

Alvast bedankt!

Groet,

Erik
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Robbie,

Jammer dat je over stapt naar een andere provider. Ik heb net als mijn collega je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik heb je vraag dus later gelezen dan mijn collega op Twitter. Excuses daarvoor.

Wanneer je als klant om administratieve redenen is afgesloten kan dit meerdere oorzaken hebben. In jouw geval ging het om een fout in ons systeem. Op het forum staat een topic met een overzicht van redenen waarom je aansluiting om administratieve redenen afgesloten kan zijn. In jouw geval was er sprake van een vertraagde verwerking van je opwaardering. Zie punt 2.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Even de feiten op een rij:
- Simyo is telefonisch niet bereikbaar (een keuze van Simyo).
- Forumvragen worden niet binnen de gestelde tijd opgelost.
- urgente vragen worden niet (tijdig) gesignaleerd
- administratieve afsluitingen zijn aan de orde van de dag gelet op het aantal forum topics en hits via google.
- Wat blijft er dan nog over van klantenservice?

Dan de oplossing:
- Jij zegt dat je mijn probleem hebt opgelost.
- Leuk van je om dat te melden maar dat is niet zo! Een collega op twitter heeft het euvel aangepakt.

Conclusie:
Ik stap over naar een ander provider.

Groet,

Robbie

Reageer