.

Beantwoord

Telefoon gaat niet over, waarom wordt het meteen doorgeschakeld naar de voicemail?

  • 7 December 2015
  • 7 reacties
  • 766 Bekeken

Wanneer ik word gebeld dan schakelt mijn telefoon automatisch op voicemail. Soms gaat hij wel over maar ook heel vaak niet. Heb hier al een keer over gebeld en toen is mijn simkaart gereset maar dat heeft niet gewerkt.

Wat is er aan de hand ?

mvg,

T. de Jong
icon

Beste antwoord door Naomi 8 December 2015, 11:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi klant0081, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat mijn collega Margerie een nieuwe simkaart heeft gestuurd 🙂 Wil je laten weten of hiermee het probleem is verholpen? Ook heb ik je voicemail opnieuw aangemeld. Zet je hiervoor je telefoon uit- en weer aan? Je kunt hem daarbij opnieuw instellen via 1233.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?
De simkaart is naar het verkeerde adres gestuurd. Ben onlangs verhuisd en had de adres wijziging nog niet gewijzigd op dit account. Dit ook mede omdat ik niet wist dat mij een nieuwe simkaart zou worden opgestuurd. Zouden jullie de simkaart naar mijn nieuwe adres kunnen sturen en de andere simkaart die naar het oude adres is gestuurd op non actief kunnen zetten ?

excuses voor het ongemak
Reputatie 4
Badge +10
Hoi klant0081,

Ik kan een uitzondering maken en kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Je ontvangt de nieuwe binnen drie werkdagen.

Geef je door wanneer die in huis is? 🙂
Ja zal ik doen. Heel erg bedankt.

btw: Is de simkaart die naar mijn oude adres is gestuurd op non actief gezet ?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi klant0081,

De oude simkaart is niet te gebruiken, tot jij deze activeert 🙂. Omdat we een nieuwe op de bus hebben gedaan, is deze automatisch uit het systeem gehaald en vanaf dat moment niet meer dan een stukje plastic!

We horen het van je wanneer je deze simkaart hebt ontvangen en of deze wel werkt 🙂.

Groetjes, Tiury
De simkaart is binnen. Hartelijk dank.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi klant0081,

Top op om te horen 🙂 Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost?

Reageer