.

Beantwoord

Gebeld worden door een raar nummer?

  • 1 December 2015
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Hallo mede simyoane,

Ik werdt net gebeld door de nummer +21825053841 .
Alleen is dit nummer verder nergens te traceren van waar gebeld is.

Is dit vanaf simyo wel mogelijk?

Mvg,

Simnlru
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 December 2015, 07:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Simnlru.

Dat komt van Marokko. Vooral niet terugbellen. Ik werd onlangs gebeld op de vaste lijn ook een raar telefoontje. Slecht te verstaan, behalve toen ik zei..no intrest. Toen kon de dame wel zeggen verstaanbaar: aren't you pleased? I.i.g. blokkeren dat nummer, ik verwacht dat jij net als ik niks moet hebben van ongein met scam nummers. Het nummer is afkomstig uit het buitenland is lastig om iets verder daar aan te doen voor simyo. In mijn geval kwam het vanaf Italië.

Groet.
Friesian.:)
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Simnlru.

Dat komt van Marokko. Vooral niet terugbellen. Ik werd onlangs gebeld op de vaste lijn ook een raar telefoontje. Slecht te verstaan, behalve toen ik zei..no intrest. Toen kon de dame wel zeggen verstaanbaar: aren't you pleased? I.i.g. blokkeren dat nummer, ik verwacht dat jij net als ik niks moet hebben van ongein met scam nummers. Het nummer is afkomstig uit het buitenland is lastig om iets verder daar aan te doen voor simyo. In mijn geval kwam het vanaf Italië.

Groet.
Friesian.:)


Super friesian:)

Ik heb zelf nog beetje lopen zoeken em kwam op Libië uit?

Mvg,

Simnlru
Khadaffi was het was niet.. 😃
Reputatie 4
Badge +10
Hoi simnlru,

Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Bellen & netwerk. Zo blijft het overzichtelijk 😉

Top dat Friesian je al heeft geholpen 😳 Het telefoonnummer kunnen wij inderdaad niet traceren. Ik zou zulke onbekende nummers vooral niet terugbellen.

Als je nog vragen hebt, dan horen we je graag.

@Friesian & Raytje; dank jullie wel 😳

Reageer