.

Beantwoord

0909 nummers bellen, waarom kan dit niet?

  • 31 October 2014
  • 20 reacties
  • 1597 Bekeken

Heb net prepaid genomen om te kijken hoe mijn bereik thuis is.
Tot mijn verbazing kan ik geen 0909 bellen.
En dat doe ik bijna elke dag..

Staat niet bij de voorwaarden staan als je deze koopt.
Zou wel fijn zijn dat je het van te voren weet!
Dan had ik hem niet genomen.
icon

Beste antwoord door Naomi 3 November 2014, 17:26

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

20 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi duiker13, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)

Wat jammer dat je dit niet wist. Als je veel naar 0909 belt, is dit inderdaad niet handig. Je kunt het een en ander hierover teruglezen op onze site. Het is bij ons niet mogelijk om hier naar te bellen, omdat deze nummers vaak heel duur zijn. We proberen zo goedkoop mogelijk te zijn 😮 Vandaar dat dit niet mogelijk is. Gelukkig kun je altijd nog een andere Prepaid simkaart kopen waarmee je wel naar 0909 kunt bellen.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Wat een dom antwoord zeg.
Neem er een simkaart bij!
En we willen graag goedkoop blijven?
Wat heeft dat nu met een 0909 te maken.
Iedereen weet dat het geld kost.
Daar ben je zelf bij.

Als jullie het gewoon in jullie tarieven vermelden dan had ik geen Siimyo genomen.
0800 en 0900 staan gewoon met tarieven in jullie lijst, maar 0909 moet je erg je best voor doen om te vinden.

Maar nog een tip voor andere mensen: neem Kruidvat prepaid!
Ook via KPN en nog een cent per minuut goedkoper!
En daar staat wel bij dat je 0909 kunt bellen
Kijk Simyo dat is nog eens goedkoper zijn...
( dom ik had zelf beter moeten kijken!)

Ik maak mijn beltegoed op en ik ben over naar Kruidvat!
Reputatie 2
Badge +6
Hey duiker13,

We zouden het erg jammer vinden als je om deze reden besluit Simyo te verlaten. Het bellen naar 0909- en 0906-nummers is inderdaad niet mogelijk. Dit is een dienst die we niet aanbieden. Het staat wel op onze website vermeld en we gaan dit binnenkort ook op de tarievenpagina plaatsen. Dat staat al in de planning, maar kunnen we niet zo snel veranderen als we zouden willen.

Hopelijk heb ik je wat meer duidelijkheid kunnen geven. We vinden het erg jammer als weggaat, maar je bent uiteraard vrij om deze keuze te maken.
Heb al andere provider gevonden en ook goedkoper!


En het antwoord we willen goedkoop blijven ( met een stomme smile)slaat nergens op.
Want 0900 nummer staat ook een tarief van 0,31
Dus dat vinden jullie wel goedkoop maar 0909 mag ik niet van jullie bellen..
En is dat dan zoveel duurder?

En mensen klagen op jullie site er al over sinds 2012.
Hebben jullie dan geen Ict-er in dienst die er een kolom bij kan maken bij tarieven servicenummers?
Hoe moeilijk kan het zijn..
Triest..

Weg met Simyo en welkom Kruidvat...
Ik wilde eerst prepaid proberen en als het me goed beviel over stappen op sim only...
En dat gaat dus ook niet door..
Klant onvriendelijkheid kost je echt klanten hoor!
Badge
Gewoon een alternetief nummer bellen is veel goedkoper .
Reputatie 5
Badge +11
Hi duiker13, jammer dat dit je doet besluiten over te stappen :(

Je had ook, zoals Janet48 aangeeft, op zoek kunnen gaan naar een alternatief nummer. Er zijn websites die deze nummers voor je hebben en zo kun je zelfs binnen de bundel bellen met wat anders 0909 was geweest.
Daar staat die van mij niet bij!

Maar dit is eerste tip waar klanten iets aan hebben.

Maar maandag gaat jullie nummer over naar Kruidvat prepaid.
En die is nog steeds 1cent goedkoper dan jullie met bellen..

Maar dit is eerste tip waar klanten iets aan hebben.

Lees het forum eens goed door, lijkt me dat je er meer zult vinden.
En die is nog steeds 1cent goedkoper dan jullie met bellen..

Dit is maar een onderdeel van het geheel.
En bij voorkeur het woordje dom niet gebruiken.
OMD is naar mijn mening beter.. oftewel Orchestral Manoeuvres in the Dark.
Reputatie 5
Badge +11
Dit is maar een onderdeel van het geheel.

Inderdaad, onze klantenservice is bijvoorbeeld gratis :D
En bij voorkeur het woordje dom niet gebruiken.

Daar kan ik het ook niet oneens mee zijn.
Gaat nu elke Moderator mij nu vertellen dat ik het woord dom niet mag gebruiken.
Volgens mij is alles al gezegd en zou zeggen steek je tijd ergens anders in.

Het is te gek voor woorden dat jullie mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag zeggen!
Ik bepaal zelf mijn woordenkeus wel!

Volgens mij is alles al gezegd 

Veel plezier bij Kruidvat Mobiel, kerel of ..........🆒
Reputatie 4
Badge +10
Hoi duiker13,

Het is niemands bedoeling om je boos te maken. Friesian helpt ons vaak mee, maar is geen moderator. Hij geeft vaak tips en deelt zijn ideeën. Ik begrijp dat je het zo kan opvatten. Je bent vrij in hetgeen wat je op het forum zegt. Ik heb ook het idee dat dit gesprek een andere wending krijgt. Iedereen is vrij in zijn of haar keuze. Je gaf aan dat je overstapt. Dit vinden wij jammer. Ondanks dat, wensen wij je wel een prettige tijd toe bij je nieuwe provider.

Alvast een fijn weekend.
Kleine verduidelijking....._Naomi. :)

Hoi duiker13,

Het is niemands bedoeling om je boos te maken.


Klopt!

Friesian helpt ons vaak mee, maar is geen moderator.
Een moderator van Simyo is een aanspreekpunt van Simyo


Hij geeft vaak tips en deelt zijn ideeën.
Doe dat met plezier.

Ondanks dat, wensen wij je wel een prettig tijd toe bij je nieuwe provider.

Wat ik ook al zei met..... Veel plezier bij.


Alvast een fijn weekend.
Reputatie 4
Badge +10
Friesian bedankt voor je kleine verduidelijking :)

Jij ook een fijn weekend!
Zeg kunnen jullie niet gewoon met elkaar gaan chatten!

Krijg ik berichten die jullie aan elkaar geven.
Wat een *** forum
Mag vast van de moderators dat niet zeggen, maar doe het toch.

Nu nog even kijken hoe ik dit kan stoppen..

Ik ben nog gebeld door iemand van Simyo!
Was een fijn gesprek en hij vroeg em aan het eind of ik mijn cijfer wilde aanpassen..

Ja zou wel willen maar kan geen -10 geven.
Vaste forumleden, moderators bepalen zelf wat (en waar) ze schrijven op het forum, niet jij - duiker13.
Niemand, zelfs niet dit forum, verplicht jou om deze berichten te ontvangen (en/of te lezen).
Bij elke mailing die je ontvangt (over dit topic) staan onderaan 2 links waarmee je het abonnement op: dit topic, en het abonnement op alle topics kunt stopzetten
Dit had jij - duiker13 dus al lang kunnen doen.

Er is door niemand gesproken, niet door mij noch een moderator, over een verbod alleen over bij voorkeur.
Was dan ook een klein punt van kritiek, daar kun je iets van opsteken of naast je neerleggen.....

Volgens mij is alles al gezegd

Schreeuwen (om aandacht) is sowieso nergens voor nodig.
Aangezien het tijdstip van waarop je je laatste bericht hebt geplaatst, wens ik je toch een goede nachtrust.
Dus welterusten.
Dus jullie gaan ook nog eens iets zeggen over het tijdstip dat ik berichten stuur en dat ik eigenlijk al in bed had moeten liggen..

Get a life..

Ojaa Ben sinds vanmorgen geen klant meer bij jullie!
En ben trouwens net uit bed!
Denk zeg het maar even dan kan je daar ook iets van zeggen op dit fantastische forum!

En zal nooit meer reageren...
Dus jullie gaan ook nog eens iets zeggen over het tijdstip dat ik berichten stuur en dat ik eigenlijk al in bed had moeten liggen..

Een veronderstelling van jouw.

Ojaa Ben sinds vanmorgen geen klant meer bij jullie!
En ben trouwens net uit bed!
Denk zeg het maar even dan kan je daar ook iets van zeggen op dit fantastische forum!


Dankjewel voor de kennisgeving.:p


En zal nooit meer reageren...

Volgens mij is alles al gezegd

Amen!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi duiker13,

Nogmaals Simyo heeft niet de intentie om je boos te maken. Omdat dit een beetje uit de hand loopt, sluit ik dit topic. Ik wens je nog een fijne dag toe.