.

Beantwoord

Kan wel bellen, maar niet gebeld worden

  • 25 January 2014
  • 6 reacties
  • 3807 Bekeken

Hoi, Sinds kort de Samsung Fame lite in gebruik genomen met Symio prepay.
Het probleem is alleen dat ik wel kan bellen, maar niet gebeld kan worden. Je krijg dan mijn voicemail te horen...
Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ernst 27 January 2014, 12:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi BrendaC, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je even geprobeerd te bellen, maar inderdaad: meteen voicemail...
Om er achter te komen of het probleem in je simkaart/aansluiting zit of in je telefoon, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten doen en kijken wat er gebeurt als je gebeld wordt. Heeft de Fame trouwens geen 'Niet Storen' functie? Misschien staat die per ongeluk aan?
Ook heeft de Fame volgens mij bij sommige uitvoeringen plek voor 2 simkaarten, ook dat zou een oorzaak kunnen zijn... 😕
Dan moet je de simkaart in de andere 'slot' doen.
Hoi BrendaC, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je even geprobeerd te bellen, maar inderdaad: meteen voicemail...
Om er achter te komen of het probleem in je simkaart/aansluiting zit of in je telefoon, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten doen en kijken wat er gebeurt als je gebeld wordt. Heeft de Fame trouwens geen 'Niet Storen' functie? Misschien staat die per ongeluk aan?
Ook heeft de Fame volgens mij bij sommige uitvoeringen plek voor 2 simkaarten, ook dat zou een oorzaak kunnen zijn... 😕
Dan moet je de simkaart in de andere 'slot' doen.

Ha Ernst, bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het probleem verholpen. 
Op één of andere manier stond het toestel ingesteld op "inkomende berichten blokkeren"??? Hoe dat nu kan? Maar goed, ik ben weer bereikbaar. Jullie hebben trouwens een heel overzichtelijke site om je belgedrag terug te zien. Super!

groet Brenda
Ha Ernst, bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het probleem verholpen.
Op één of andere manier stond het toestel ingesteld op "inkomende berichten blokkeren" Hoe dat nu kan???
Maar goed, ik ben weer bereikbaar! Jullie hebben trouwens een heel overzichtelijke site om je belstatus terug te zien. Super!

Groet Brenda
Badge +8
Ha Ernst, bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het probleem verholpen.
Op één of andere manier stond het toestel ingesteld op "inkomende berichten blokkeren" Hoe dat nu kan???
Maar goed, ik ben weer bereikbaar! Jullie hebben trouwens een heel overzichtelijke site om je belstatus terug te zien. Super!

Groet Brenda


Hoi BrendaC,

Fijn dat je het gevonden hebt. En ook dat je het hier laat weten, want als er dan iemand anders met dat toestel hetzelfde tegenkomt, dan heb jij het antwoord al gegeven 🙂
Ook bedankt voor de complimenten voor de site. Die geef ik hier door. Daar krijgen we energie van :)
Tot ziens op het forum!


groetjes,
Charlene
Hoi BrendaC, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je even geprobeerd te bellen, maar inderdaad: meteen voicemail...
Om er achter te komen of het probleem in je simkaart/aansluiting zit of in je telefoon, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten doen en kijken wat er gebeurt als je gebeld wordt. Heeft de Fame trouwens geen 'Niet Storen' functie? Misschien staat die per ongeluk aan?
Ook heeft de Fame volgens mij bij sommige uitvoeringen plek voor 2 simkaarten, ook dat zou een oorzaak kunnen zijn... 😕
Dan moet je de simkaart in de andere 'slot' doen.

Ha Ernst, bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het probleem verholpen.
Op één of andere manier stond het toestel ingesteld op "inkomende berichten blokkeren"??? Hoe dat nu kan? Maar goed, ik ben weer bereikbaar. Jullie hebben trouwens een heel overzichtelijke site om je belgedrag terug te zien. Super!

groet Brenda


Hallo Brenda, Ik heb hetzelfde probleem, maar vindt geenïnkomende berichten blokkeren.
Kun jij aangeven waar dit staat? vr gr Lex
Reputatie 2
Badge +6
Hoi chipie05,

Welkom op het forum :)

Een erg vervelend en lastig probleem. Heb je misschien wat gehad aan het antwoord van Kim in dit topic?

In mijn Samsung S4 mini staat bij Instellingen => Mijn Apparaat => Oproepen => Extra Instellingen => Oproepen Blokkeren. Is dat wat Brenda bedoelt?

Mocht je er echt niet uitkomen dan raad ik je aan om naar de leverancier van je telefoon te gaan. Wellicht moeten ze je telefoon dan repareren.

Ik hoop dat het je eruit komt, zou je willen laten weten of dat is gelukt?

Reageer