.

Beantwoord

Whatsapp verouderd

  • 23 February 2013
  • 3 reacties
  • 3493 Bekeken

Badge
Hey,
Mijn whatsapp gaf aan dat de versie over 14 dagen zou verlopen. 2 dagen later kwam die er echter mee dat het nog 8 dagen duurde. Diezelfde dag nog zei hij dat whatsapp verouderd was en ik een nieuwe moest downloaden, niks werkt alleen! Ik heb hem verwijderd, opnieuw gedownload, automatisch updaten aangezet, accu eruit erin maar niks schijnt te helpen. Nu ben ik van mijn blackberrybundel naar een normale bundel over gestapt maar deze gaat pas over een paar dagen in. Kan het hier aan liggen? Dat ik nog gebruik maak van een BB bundel terwijl ik nu een Sony Ericsson gebruik? Zoniet iemand andere tips? 
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Natascha 2 March 2013, 09:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Roan Hendriks,

Ik ben al weer langere tijd een tevereden wa-gebruiker. Mijn ervaring, met Android, is dat enkele weken/dagen voor het verlopen het gebruik automatisch weer met een jaar wordt verlengd. Ik dacht dat dit aangaande Android te maken heeft met de lastige manier van betalen van apps vanuit de Play store.

Het verwijderen van de app en weer opnieuw installeren zal helaas geen zin hebben, omdat wa gekoppeld is aan je mobiele telefoonnummer. Alleen met een nieuw telefoonnummer zul je weer (kostenloos) gebruiik kunnen maken van wa gedurende een bepaalde tijd.

Ik weet niet hoe het gesteld is met wa op de Black Berry.

Succes.
Badge
Hey RicoK,

Ik heb wa slechts een maandje op deze mobiel, snap dus niet hoe dit kan maarja. Ik wacht mijn veranderde simyo bundel wel even af en kijken of die dan wel werkt.

Bedankt!
Badge +6
Hey,
Mijn whatsapp gaf aan dat de versie over 14 dagen zou verlopen. 2 dagen later kwam die er echter mee dat het nog 8 dagen duurde. Diezelfde dag nog zei hij dat whatsapp verouderd was en ik een nieuwe moest downloaden, niks werkt alleen! Ik heb hem verwijderd, opnieuw gedownload, automatisch updaten aangezet, accu eruit erin maar niks schijnt te helpen. Nu ben ik van mijn blackberrybundel naar een normale bundel over gestapt maar deze gaat pas over een paar dagen in. Kan het hier aan liggen? Dat ik nog gebruik maak van een BB bundel terwijl ik nu een Sony Ericsson gebruik? Zoniet iemand andere tips? 
Alvast bedankt!


Hoi Roan Hendriks,

Simyo weet niet wanneer er voor app's en voor welk besturings syteem er updates komen. Dit is ligt in de handen van de maker van de app. Ik heb zelf een BlackBerry en bij is whats app automatisch nadat ik er toestemming voor had gegeven geupdated en verlengd met 1 jaar. Zoals forum gebruiker RicoK aangeeft gebeurd dit ook bij toestellen met Anroid. Ik raad je je bundel wijziging af te wachten en dan te controleren of het vanzelf gebeurd.

Reageer