.

Beantwoord

WhatsApp meldingen komen niet door, wat kan ik hieraan doen?

  • 22 September 2014
  • 5 reacties
  • 13937 Bekeken

Badge
Hoi.
Als mijn telefoon enige tijd op zijn blokkeer stand staat krijg ik geen whatsapp meldingen door.
Ik krijg ze pas als ik whatsapp open!
Heel lastig want soms zie je ze pas na bv een uur.
Oh ja, ik heb een samsung galaxy s4
icon

Beste antwoord door Ernst 23 September 2014, 12:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Speyky, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Android', ik denk dat het daar het beste tussen past.

Bedoel je dat je je telefoon op bijvoorbeeld de vliegtuigstand hebt gezet en dat je geen Whatsapp berichten krijgt wanneer je de vliegtuigstand weer uit zet?
Of wanneer je je gegevensverbinding uit hebt gezet?
In beide gevallen zal het niet te maken hebben met de verbinding die je simkaart met het mobiele netwerk heeft. Deze wordt immers niet geblokkeerd op deze manieren.
Het lijkt er op dat de applicatie Whatsapp niet automatisch verbinding maakt. Volgens mij kun je in Whatsapp instellen dat er wel of niet automatisch verbinding gemaakt wordt.
Zou je dat eens kunnen uitproberen?
Badge
Hoi.
De telefoon staat gewoon aan.
Op een gegeven moment komt hij in de blokkeerstand.
Verbinding van wifi is goed.
Mijn whatsapp komen niet door, ik krijg geen melding dat er 1 is.
Pas als ik whatsapp open krijg ik een nieuw bericht door.
ik heb een samsung S4.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Speyky,

Om je hier mee te helpen, heb ik mijn hele telefoon doorgespit om te kijken waar het aan kan liggen... maar ik heb helaas niets kunnen vinden. Je kunt in Whatsapp zelf nog checken of je melding instellingen aan staan, maar verder kan ik me helaas niets bedenken wat dit veroorzaakt!

Mocht het zijn dat je met je meldingen instellingen niet verder komt, lijkt het me verstandig dat je contact met Whatsapp opneemt 🙂. Ze hebben in de App bij instellingen een functie "help". Hier kun je checken of je telefoonstatus oké is en anders hulp vragen bij Whatsapp.

Gaat dat lukken denk je?
Hoi Speyky.

Even een vraag van mij. Staat er op jouw  telefoon een taskkiller?
Wanneer die werkend is kan dat problemen geven...
Een andere mogelijkheid is dat een virusscanner synchoniseren uitzet wanneer er minder stroom op de batterij zit.
(WhatsApp werkt online, wanneer ik het vergelijk met mailtjes ontvangen, die komen ook niet automatisch binnen op het moment dat synchroniseren uit staat)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Speyky,

Daar zit inderdaad wat in! Heb je hier al naar kunnen kijken Speyky?

Reageer