.

Beantwoord

wat betekent 'doorschakelen met voorwaarden actief'?

  • 14 February 2014
  • 6 reacties
  • 42410 Bekeken

Telkens al ik wil bellen krijg ik de melding: 'doorschakelen met voorwaarden actief'. Wat betekent dit en hoe kan dit uitgeschakeld worden?
mvrg yvon
icon

Beste antwoord door Charlene 17 February 2014, 11:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dit is niet iets van Simyo maar lijkt me een telefooninstelling. Heb je een Samsung misschien?

Probeer eens:

settings -> oproep -> spraakoproep -> oproepen doorschakelen -> voorwaarden
Dank voor je reactie. Ik vind 'spraakoproep' als ik daar de items doorschakelen wil uitzetten  krijg ik de melding: onverwachte reactie van netwerk. kan doorschakelen niet uitzetten indien bezet. wordt niet ondersteund door operator????
Daarnaast zie ik dat er een aantal cijfers voor mijn telefoonnummer vermeld staan die niet bij mijn telefoonnummer horen. geen idee hoe alles nu uit te zetten.
o en ik heb een samsung S2
Badge +8
Dank voor je reactie. Ik vind 'spraakoproep' als ik daar de items doorschakelen wil uitzetten  krijg ik de melding: onverwachte reactie van netwerk. kan doorschakelen niet uitzetten indien bezet. wordt niet ondersteund door operator????
Daarnaast zie ik dat er een aantal cijfers voor mijn telefoonnummer vermeld staan die niet bij mijn telefoonnummer horen. geen idee hoe alles nu uit te zetten.


Hoi Yvon Huibers,

Het is maar speculeren wat ik doe, maar misschien heeft je toestel het over de voicemail. Als je in gesprek bent worden je gesprekken doorgeschakeld naar de voicemail. Die 'voorwaarden' zijn dus actief. De manier om je voicemail uit te schakelen, mocht je dat willen, is door 12339 in te toetsen en te bellen. Dat kan niet door een instelling op je toestel te veranderen, dus het zou heel goed kunnen dat je telefoon daar op doelt. Wie weet heeft een andere S2 gebruiker een zekerder idee van wat er aan de hand is.

Groetjes,
Charlene
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een Samsung S3 mini. Onder oproepinstellingen - doorschakelen - spraakoproep zie ik bij Altijd doorschakelen: uit en daaronder nog Indien bezet, Bij geen antwoord en Indien niet bereikbaar. Bij die laatste 3 staat mijn nummer, maar dan met 4 extra cijfers die er niet thuis horen. Doorschakelen verwijderen (met ##002#) heb ik al gedaan, maar ook dan blijf ik deze melding krijgen.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een Samsung S3 mini. Onder oproepinstellingen - doorschakelen - spraakoproep zie ik bij Altijd doorschakelen: uit en daaronder nog Indien bezet, Bij geen antwoord en Indien niet bereikbaar. Bij die laatste 3 staat mijn nummer, maar dan met 4 extra cijfers die er niet thuis horen. Doorschakelen verwijderen (met ##002#) heb ik al gedaan, maar ook dan blijf ik deze melding krijgen.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?



Hoi Floets, welkom op het Simyo forum :)

Wat die extra cijfers inhouden durf ik je niet te zeggen, maar ook jij hebt je voicemail aan staan. Helpt het als je die uit zet door 12339 te bellen?

Reageer