.

Beantwoord

Wanneer krijgt de Moto-G zijn update naar Android 5.0?

  • 14 January 2015
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Hallo allen,

In januari 2014 heb ik mijn Moto-G aangeschaft, zeer tevreden mee overigens! Nu heb ik een hele tijd geleden al gelezen dat hierop snel Android 5.0 zou uitkomen. Maar vandaag de dag nog steeds geen update ontvangen.

Iemand die weet wanneer de update voor mij / ons als Simyo/Moto-G gebruikers uitgerold wordt?
icon

Beste antwoord door Tiury 14 January 2015, 15:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Iemand die weet wanneer de update voor mij / ons als Simyo/Moto-G gebruikers uitgerold wordt?

Ja, Motorola zelf.
Gewoon geduldig w88 je komt vanzelf aan de beurt. Deze upgrades worden in lagen verspreid door de fabrikant.
Belangrijk is om 100% zeker te zijn dat uitsluitend Wi-Fi wordt gebruikt voor de upgrades.
Persoonlijk zou ik het dus doen via pc.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JdeB90, leuk om je vraag op het Simyo forum te lezen, welkom!

Providers zelf hebben helaas geen inzicht in hoe of wanneer er een update wordt uitgerold, alhoewel ik dit wel graag zou willen 😉. Ik heb hiervoor even Google moeten raadplegen en ik begrijp dat momenteel de laatste tests worden uitgevoerd. Dit betekent dat je de update binnen enkele weken kunt ontvangen!

Er waren toch aardig wat problemen met eerste 'stock' versies van Android 5.0, zoals ik zelf ook heb ervaren als tester.

Zou je me willen laten weten als je de update hebt gekregen en wat je er van vindt? :D

Bedankt voor de aanvullende tips voor het updaten van het besturingssysteem, Friesian!

Reageer