.

Beantwoord

Waarom zijn al mijn nummers verdwenen van mijn simkaart?

  • 24 June 2016
  • 13 reacties
  • 11175 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb mijn (min)simkaart even uit te telefoon gehad en nu ik probeer te bellen geeft het apparaat aan, dat er geen nummers op de simkaart staan. HELP!!! Waar/hoe kan ik die terugkrijgen?
Hartelijk dank voor je antwoord,
Marjolein
icon

Beste antwoord door franswon 24 June 2016, 21:41

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo snoopz,

Wat vervelend. Heb je een Android telefoon met een google-account dan staan de contacten op de servers van Google, hier kan je ze via synchroniseren van contacten weer terughalen.

Soms verschijnen ze ook weer automatisch na korte tijd https://forum.simyo.nl/simkaart-86/contacten-mijn-simkaart-verdwenen-dat-31018
Badge
Harteijk dank! Ik had de telefoon naar de oorspronkelijke staat teruggezet, omdat hij steeds gloeiend heet werd. Nu accepteert mijn telefoon mijn "normale" gmail-account niet en heb ik een ander aangemaakt. Maar daar staan natuurlijk mijn telefoonnummers niet op..Kan ik die wel op mijn computer vinden?
Anders kan ik alleen op een "wonder" hopen!
...
Reputatie 7
Badge +9
Hoi snoopz,

Ik heb geen mogelijkheid gevonden om deze op je PC binnen te halen, een omweg die misschien helpt: een andere (oude?) Android telefoon volledige back-up maken via Kies o.i.d. Daarna deze telefoon resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw instellen met je originele gmail-account, dan vindt deze de bewaarde contacten, Hierna kan je deze via deze methode http://computertotaal.nl/smartphone/zet-android-contactpersonen-over-naar-je-pc-64102 exporteren naar je PC en daarna importeren in je normale telefoon.

Dit is nogal een omweg natuurlijk, misschien dat je beter toch opnieuw probeert om je telefoon te herstellen met je oude account, dan zijn je apps ook weer beschikbaar via de store.
Badge
Dag Frans,
De contacten heb ik terug, maar de telefoonnummers niet.
Hoe krijg ik die nog?
Hartelijk dank voor de hulp tot nu toe!
Marjolein
Badge
Beste mensen,
de (e-mail)contacten heb ik op mijn smartphone terug, maar de telefoonnummers niet. Een andere telefoon zegt over de simkaart, dat die leeg is. WAT MOET IK DOEN OM DIE NUMMERS TERUG TE VINDEN?
HARTELIJK DANK BIJ VOORBAAT VOOR ALLE hulp!
mARJOLEIN
Reputatie 3
Badge +5
Hoi snoopz,

Wat vervelend dat je jouw contacten kwijt bent! Daar sta je natuurlijk niet op te wachten.

Heb je al gekeken of je nummer wellicht verborgen staan via de instellingen? Graag verneem ik van je welk type toestel je hebt. Helaas kan ik er nu niet veel over kwijt.

Groetjes,
Ilias
Even in de instellingen van je contacten kijken wat er is geselecteerd inderdaad. Wellicht staat dat verkeerd ingesteld.

Open je contacten, ga naar menu en kies voorkeuren tonen. Daar staat wellicht je simcontacten schuifje uit.

Ps. route naar die instellingen kunnen iets afwijken.
Badge
Met al het uitproberen, apparaten wisselen enz. is nu mijn simkaart kwijt. Geen idee waar ik hem heb gelaten. Intussen schrijf ik alle mij bekende telefoonnummers bij op gmail contacten. Wat een ellende! Ik zoek nog even door, anders moet ik een nieuwe simkaart aanvragen.
Hartelijke dank voor al jullie suggesties en veel succes verder!
Marjolein
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Snoopz,

Wat vervelend dat je nu ook nog je simkaart kwijt bent. Het zit je niet niet mee 😞 Helaas kan ik deze niet voor je traceren.

Mocht je hulp nodig hebben bij het aanvragen van een nieuwe simkaart dan hoor ik het graag.

Succes!

Groetjes,
Sean
Badge
Hallo Sean,
de simkaart is hopelijk onderweg; de oude is onvindbaar!
Hartelijk dank en hopelijk heb ik je niet meer nodig.....
Reputatie 5
Badge +8
Dat is mooi! Ik hoop met je mee, en anders help ik je natuurlijk graag :D

Groetjes,
Sean
Badge
Simkaart gisteren al aangekomen, na EEN dag! Geweldige service! Ik start dus opnieuw en alles is okay, alleen echt oude telefoonnummers zijn weg. Daar valt mee te leven!
Groetjes en tot......?
Reputatie 3
Badge +5
Wat goed dat de simkaart zo snel binnen is gekomen. Zelfs ik ben een beetje verbaasd 😛! Simyo verbaasd kennelijk ook eigen medewerkers nog!

Ik hoop dat het alsnog goed komt met de verloren nummers.

Groetjes en tot heel snel in 'Gewoon gezellig' op het Forum!

Groetjes,
Ilias

Reageer