.

Beantwoord

Waarom vraagt mijn Samsung Galaxy J1 om een wachtwoord?

  • 8 July 2016
  • 7 reacties
  • 1019 Bekeken

Badge
Waarom kan ik mijn Samsung Galaxy J1 niet gebruiken, die vraagt om een wachtwoord, waar vind ik dat?
icon

Beste antwoord door Jihane 11 July 2016, 16:15

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi W. O. Buys!

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen toegang krijgt tot je toestel! Bedoel je een pincode? Of een toegangscode? Jouw pincode kun je vinden als je inlogt op Mijn Simyo en dan surft naar Instellingen > Simkaart. Je ziet daar dan 'Pincode' staan, met vier puntjes ernaast. Zodra je op 'tonen' klikt, verschijnen daar vier cijfertjes. Dit is jouw pincode!

Als je een toegangscode bedoelt, dan is dat een code die jij zelf hebt ingesteld. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Joihane. het toestel was geleverd en als ik de pincode intypte kreeg ik het bericht 'verkeerde wachtwoord', ik heb het mobieltje maar retour leverancier gestuurd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi W. O. Buys,

Wat lastig, zeg! Weet je zeker dat je de juiste pincode intoetste? Heb je die code op Mijn Simyo gevonden?

Doet je simkaart (en de pincode dus) het wel in een andere telefoon?

Groetjes,
Jihane
Badge
In een andere telefoon doen de pukcode en de pincode het prima, 't schijnt toch zo te zijn dat tegenwoordig de fabriekanten een wachtwoord in de telefoons bouwen, maar Belsimpel, die de telefoon had geleverd kan dat niet geven, of ze weten het zelf niet; enfin, ik het het hele zooitje retour gestuurd, wil er niets meer mee te maken hebben.
Ik heb nu een microsoft Lumia van mijn simyo en die werkt naar behoren, al weet ik niet alle handelingen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi W.O.Buys,

Jeetje! Wat een vervelend verloop 😞 Wel erg fijn dat je ondertussen een nieuwe telefoon hebt die wel werkt zoals het hoort! Wat betreft 'alle handelingen', ik maak gebruik van een iPhone 6 en ik weet bijna zeker dat ik nog lang niet alle handelingen ken ;)

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Even een kleine verbetering, ik heb geen nieuw mobieltje maar eentje, die ik eerder gekocht had; bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi W. O. Buys,

Aha, duidelijk! 🙂 Dankjewel voor je berichtje nog. Laat je 't weten als er iets anders is dat ik voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer