.

Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding als ik een MMI-Code gebruik?

  • 20 June 2015
  • 3 reacties
  • 6299 Bekeken

Hallo,

Ik had een vraag over de MMI-codes van simyo.
Telkens als ik een MMI-code wil invoeren, zegt ie telkens '' Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code''.
Hoe kan er ik voor zorgen dat ik deze codes wel kan gebruiken?

Mvg,
Bob
icon

Beste antwoord door Tiury 23 June 2015, 11:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bob123,

Wat vreemd dat je telefoon die melding geeft als je een MMI-code gebruikt. Ik kijk heel graag voor je na hoe dit komt, maar heb daar eerst de code(s) voor nodig je wil gebruiken. Laat je me dat even weten?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

Bedankt voor je reactie.
Ik probeerde net nog de code *#101#, maar deze werkte ook niet. Eigenlijk bijna geen één werkt. Misschien gebruik ik de verkeerde codes, zou je anders mij codes willen doorgeven die normaal wel zouden werken? Dan kan ik kijken of die wel werken.

Mvg,
Bob
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bob123,

We hebben ook niet gek veel MMI codes. *101# is volgens mij opwaarderen via KPN, klopt dat? Dit is een dienst die we niet aanbieden bij Simyo. Wil je opwaarderen, doe je dat via Mijn Simyo. Handigste is om automatisch opwaarderen aan te zetten. We zetten dan automatisch nieuwe beltegoed op je simkaart als je beltegoed onder de €2,- komt.

Wat voor dingen wil je doen met MMI codes? Dan kan ik zoeken of we die hebben 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer