.

Beantwoord

Waarom heb ik problemen met ''dualsim always on''?

  • 26 September 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Badge

Hi, 

 

Ik probeer dual sim always on aan te zetten omdat ik problemen ervaar met betrekking tot de esim van simyo. Ik moet mijn telefoon dagelijks rebooten omdat de verbinding met mijn esim eruit klapt. 

 

Nu heb ik alles ingesteld, telefoonnummer ingevoerd voor doorvoeren, ingesteld op schakelen naar beschikbaar netwerk, maar ik krijg de optie 'dual sim always on' op mijn s23 ultra niet aan. Ik blijf melding krijgen dat het niet lukt. Mijn eerste sim is van kpn, en simyo werkt samen met kpn. Je zou dus denken dat dit goed zou moeten verlopen?

 

Of doe ik hier iets fout?

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 27 September 2023, 12:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ehmtomm,

Bedankt voor je bericht. Wat balen om te zien dat de verbinding van de eSIM vaak wegvalt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wellicht kunnen we de eSIM opnieuw proberen te downloaden. Let erop dat er tijdens het installeren geen fysieke simkaart in het toestel zit, dit kan namelijk de installatie verstoren. 

Om de eSIM opnieuw te downloaden dien je eerst de eSIM te verwijderen uit de instellingen van jouw toestel (mobiel abonnement). Hierna kan je de eSIM opnieuw downloaden, via dit topic kan je teruglezen hoe je dit het beste kan doen. Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur die dan naar jou op! 

Als de optie '’dualsim always on'’ niet werkt zou je wellicht nog contact kunnen opnemen met Samsung aangezien dit een toestelinstelling is! 

Groetjes,
Amy

Reageer