.

Beantwoord

Via telefoon navigatie in mijn auto, welke kabel gebruik ik hiervoor?

  • 12 February 2023
  • 11 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo, ik ben aan het kijken naar een nieuwe Samsung telefoon maar die hebben nu andere adapters.  Hoe sluit ik die dan aan in mijn auto voor mijn navigatie. 

icon

Beste antwoord door Ray 25 February 2023, 16:38

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Sorry, maar je geeft wel erg weinig informatie. Hier kan niemand iets mee.

Sorry, maar je geeft wel erg weinig informatie. Hier kan niemand iets mee.

Jammer ik dacht dat het duidelijk was.

Ik heb nu een samsung a6 die in mijn auto met een USB kabeltje aangesloten kan worden en dan heb Ik via Android navigatie op mijn scherm. Bij de nieuwe a53 telefoon zit een andere aansluiting dus kan ik mijn oude kabeltje en oplader niet gebruiken. Dus heb ik ook geen USB aansluiting voor in mijn auto hoe los ik dit op ?  Ik hoop dat dit wel duidelijk is.

Kabeltje kopen USB a naar USB C.

https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=usb+a+naar+usb+c

 

Edit: Als je de telefoon zelf wilt gebruiken om te navigeren is dit de meest simpele oplossing.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Nu snap ik je. Aan het advies van @Ray heb ik niets toe te voegen.

Kabeltje kopen USB a naar USB C.

https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=usb+a+naar+usb+c

 

Edit: Als je de telefoon zelf wilt gebruiken om te navigeren is dit de meest simpele oplossing.

 

 

Is het zo simpel dus gewoon een soort verloop kabeltje ? Dankjewel 🙂

Reputatie 7
Badge +7

Soms zijn oplossingen echt simpel. Succes.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vosje,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je vraag inmiddels is beantwoord door onze Forum Experts @wimj12 en @Ray. Bedankt voor de hulp toppers, we appreciate you! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Waarom niet gewoon Android auto gebruiken? 

Waarom niet gewoon Android auto gebruiken? 

Moet je wel een geschikt systeem hebben, oudere auto's bijvoorbeeld hebben dat niet. 

Dat gebruik ik toch ook maar dan moet er toch een kabeltje aan mijn telefoon. 

Reputatie 7
Badge +9

Er bestaan USB-sticks, die je kunt aansluiten en dan kan Android Auto ook draadloos op systemen, die dat niet al ondersteunen. Dat is handig voor vele korte ritten; Lange ritten wil je graag een kabeltje om de smartphone ook mee op te laden.

Reageer