.

Beantwoord

telefoonummer in beeld ipv contactpersoon.

  • 14 June 2014
  • 4 reacties
  • 5250 Bekeken

Wanneer ik een bericht krijg of gebeld wordt, komt het telefoonnummer in beeld en niet de naam die ik in mijn contactenlijst genoteerd heb.
Is hier een oplossing voor?
HUAWEI Y300 
icon

Beste antwoord door Charlene 16 June 2014, 12:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo olijfje007

Het is of de sim, of een softwarefout van je telefoon.
Om er achter te kunnen komen, test andere sim in jouw telefoon en andere telefoon mij met je sim.
1 van de 2 is het dan.

Duidelijk?

Groet,
Friesian
Badge +8
Hoi Olijfje007,

Welkom op het forum 🙂
Dan is het behoorlijk spannend, wie je telkens aan de lijn krijgt ;)
Zou je eens kunnen nagaan of je je contacten op je toestel hebt opgeslagen of op je simkaart? En of je toestel de contacten nu leest van je simkaart of van je toestel?
Als je contacten bijvoorbeeld op je toestel staan, maar het nu zo ingesteld is dat de contacten van je sim gelezen worden, dan worden de namen niet weergegeven.
Hier vind je meer info over jouw toestel en Contacten.

Kun je me laten weten of je hier verder mee komt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Ik ben sinds 1 maand bij simyo. tot nu toe erg tevreden, heldere site goeie service en ontvangst overal !

maar sinds ik over ben heb ik 2 problemen met mijn Iphone 4 s.
nu voor de 2e keer een deel van mijn contacten kwijt  
en ik krijg telefoonnummers ipv namen bij een oproep of in whats app.
hebben jullie een advies hoe ik dat kan oplossen ?
al diverse keren mijn telefoon aan en uit gezet.

mvg Caroline 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi caroline104, welkom op het Simyo forum 🙂

Het lijkt er in dit geval op dat er iets niet goed gaat bij het synchroniseren van je iTunes en je iPhone, waardoor je contactpersonen verdwijnen. Wat me verstandig lijkt is om een goede backup te maken met iCloud en je telefoon vervolgens terugzetten naar je fabrieksinstellingen. Je iPhone bewaard namelijk geen contactpersonen meer op je Sim, dus ik durf met zekerheid te zeggen dat het een toestelprobleem is.

Mocht de fabrieksinstellingen niet helpen, adviseer ik je om hiervoor contact op te nemen met Apple 🙂

Reageer