.

Beantwoord

Telefoonnummers overzetten naar andere telefoon

  • 27 February 2014
  • 3 reacties
  • 2438 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben overgestapt van een Samsung Galaxy Gio naar een Samsung Galaxy S3. Voor de S3 moest ik een nieuwe Simkaart aanvragen. Het gevolg is dat ik geen telefoonnummers in mijn nieuwe telefoon heb. Is er een makkelijke manier om deze nummers over te zetten of moet het toch echt handmatig?

Alsvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Dries 3 March 2014, 13:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Beste Gerard1,

Welkom op het forum!

Daar stel je een goede vraag 🙂 Het was vroeger heel makkelijk om met de applicatie Bump bestanden en contacten te delen via wifi. Deze app bestaat alleen niet meer :(

Er lijkt nu een goed alternatief te zijn, namelijk Chirp. Je moet die app downloaden op beide telefoons. Zorg er dan ook voor dat je al je contacten van je simkaart op de Galaxy Gio zet. Daarna kun je, als het goed is, in één keer al je contacten overzetten naar je nieuwe Galaxy S3 :)

Ik ben heel benieuwd of dat zo wil lukken, zou je ons op de hoogte willen houden?
Badge
Dank voor uw antwoord,  ik had ondertussen de nummers handmatig in mijn telefoon gezet.
Badge +8
Hoi Gerard1,

Dat kan ook natuurlijk :)
Als je nu een back up maakt van die contacten op je pc, hoef je dat de volgende keer niet te doen ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer