.

Beantwoord

Telefoon loopt vast na fabrieksreset. Wat kan ik doen?

  • 25 April 2016
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Badge
na terugzetten naar fabrieksinstelling niet meer te installeren loopt vast bij provider inloggen
wie heeft ook zo'n ervaring maar met een goede afloop?
icon

Beste antwoord door Angela 26 April 2016, 11:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi FreeWave,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je telefoon vastloopt nadat je hem teruggezet hebt naar de fabrieksinstellingen! Dat je hier een oplossing voor zoekt kan ik begrijpen!

Omdat wij zelf geen telefoons verkopen als Sim Only provider, is ondersteuning hierin niet mijn sterkste punt 😉 Natuurlijk ga ik mijn best doen om je toch te helpen! Kun jij allereerst aangeven welk merk en type telefoon je hebt? Een printscreen van de exacte foutmelding zou ook al heel erg helpen :)

Daarnaast ben ik benieuwd of je al wat hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Denk dan aan bijvoorbeeld nogmaals een reset uitvoeren op je telefoon. Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela, prettig dat je me wilt helpen, ik heb inderdaad eert nog al je mogelijkheden geprobeerd maar ben toen naar het phonehous gegaan waar zo'n tovenaar het in een handomdraai geregeld had. ben nu het hele spul weer aan het installeren wat nog knap tegenvalt.een fabrieksreset is wel het laatse wat je (ik) moet toepassen.
groet en tot wederdienst,

Freewave
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Freewave,

Het is ongelooflijk hoe handig sommige mensen zijn met telefoons tegenwoordig. Waar wij samen super lang moeten zoeken, hoeft de ander maar 1 of 2 knopjes in te drukken en het is geregeld 🙂 Heel fijn dat het voor jou opgelost is. Bedankt dat je dit nog hebt laten weten.

Ik hoop dat het installeren allemaal goed is gegaan en dat je nu weer fijn gebruik kunt maken van je telefoon. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan horen we het graag.

Groetjes,
Angela

Reageer