.

Beantwoord

telefoon is geblokkeerd

  • 24 July 2014
  • 1 reactie
  • 1850 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Afgelopen maandag heb ik een nieuw toestel van jullie ontvangen. Het gaat om het model LG-D320n. Het toestel werkte in het begin naar behoren, maar toen ik twee keer bovenaan het scherm tikte om weer naar het beginscherm te gaan, was de telefoon ineens geblokkeerd. Er staat nu: Neem contact op met 'genoemd telefoonnummer' als u dit vindt. Alsof de telefoon gestolen is. Dit is echter niet zo!! Ik moest een half uur ervoor wel een telefoonnummer opgeven voor het geval de telefoon gestolen wordt. Ik weet niet of dit iets met elkaar te maken heeft?
Als ik  overigens de simkaart in mijn oude telefoon doe, dan doet deze het wel gewoon. Graag hoor ik hoe ik mijn telefoon weer kan deblokkeren.

Met vriendelijke groet,

Sophie
icon

Beste antwoord door Tiury 25 July 2014, 11:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi sophiew, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je telefoon nu is geblokkeerd 😞 Ik weet voor 99% zeker dat je telefoon is geblokkeerd doordat je die beveiliging hebt ingesteld. Nou heb ik geprobeerd om een oplossing te vinden en me rot gezocht op internet, maar ik werd niet heel veel wijzer over deze instelling. Kun je me vertellen of je deze anti diefstal functie via Google/Android hebt ingesteld of via LG?

Is het misschien mogelijk om nog wel nummers in te toetsen op je telefoon? In dat geval lijkt het me slim om het nummer te bellen dat je hebt ingesteld, misschien deblokkeer je hem op die manier.

Mocht dit allemaal niet werken, zou je altijd nog een softreset/hardreset kunnen proberen. Zorg er wel voor dat je eventuele geheugenkaartjes/simkaartjes uit de telefoon haalt 🙂 Klik hier voor instructies.

Ik hoop dat je iets met mijn tips kan en ik hoop dat je me op de hoogte wil houden of je de telefoon al hebt kunnen deblokkeren. Alvast bedankt!

Reageer