.

Beantwoord

Samsung S3 valt sinds kort constant uit met het netwerk

  • 25 February 2014
  • 8 reacties
  • 2962 Bekeken

Hallo,

Mijn Samsung S3 valt sinds afgelopen weekend (weekend van 21 februari) constant uit als ik op het netwerk zit.
Echter als ik op Wifi zit valt hij niet tot nauwelijks uit. 

Ik heb al veel gelezen over Samsung S3's die constant uitvallen.
Is dit een bekend probleem? Is hier een eenvoudige oplossing voor?

wat kan ik hier aan doen?!

Met vriendelijke groet,
Yordi Galeazzi
icon

Beste antwoord door Ernst 26 February 2014, 10:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Yordi123, welkom op het Simyo forum :)

Da's best irritant, een telefoon die de hele tijd uitvalt...

Heb je wel de nieuwste versie van Android? Zo af en toe hoor je dit probleem vaker en helpt het wel eens om je OS te updaten. Ik denk dat dat wel moet kunnen via de website van Android, maar aangezien ik een Apple gebruiker ben, weet ik het niet zeker ;)

Laat je even weten of dit de oplossing was?
Hoi Yordi123, welkom op het Simyo forum :)

Da's best irritant, een telefoon die de hele tijd uitvalt...

Heb je wel de nieuwste versie van Android? Zo af en toe hoor je dit probleem vaker en helpt het wel eens om je OS te updaten. Ik denk dat dat wel moet kunnen via de website van Android, maar aangezien ik een Apple gebruiker ben, weet ik het niet zeker ;)

Laat je even weten of dit de oplossing was?


Hallo Ernst,

dankjewel, ik heb de update van android 4.3 er op. 
Nu afwachten of mijn telefoon nog blijft uitvallen.
Helaas is hiermee het probleem nog niet opgelost, de telefoon is weer uitgevallen.
het gebeurd wel al minder regelmatig nu...
Reputatie 2
Badge +6
Helaas is hiermee het probleem nog niet opgelost, de telefoon is weer uitgevallen.
het gebeurd wel al minder regelmatig nu...


Hoi Yordi123,

Wat vervelend dat je telefoon steeds blijft uitvallen. De update heeft niet het gewenste resultaat gehad, dat is balen :(

Het is wel duidelijk een probleem dat in je telefoon zit. Wellicht kun je contact opnemen met de leverancier van je toestel? Heb je nog garantie? Wij kunnen je hier helaas niet in ondersteunen. Ik ben wel heel benieuwd wat zij zeggen en of het bij hen ook een bekend probleem is.

Het is dus wel belangrijk dat je de laatste software op je telefoon hebt, maar daar kan het dus niet meer aan liggen. Wil je nog laten weten wat je leverancier aangeeft?
Beste Dries,

ik heb een app geinstalleerd genaamd `clean master` en sinds die is de telefoon niet meer uitgevallen.
mocht hij weer gaan uitvallen neem ik contact op met de leverancier.

bedankt,
Groet

Yordi
Reputatie 2
Badge +6
Beste Dries,

ik heb een app geinstalleerd genaamd `clean master` en sinds die is de telefoon niet meer uitgevallen.
mocht hij weer gaan uitvallen neem ik contact op met de leverancier.

bedankt,
Groet

Yordi


Hey Yordi123,

Wat goed dat je telefoon niet meer is uitgevallen! Werkt het fijn die 'clean master' app? Mocht je in de toekomst weer problemen krijgen met je toestel, dan horen we graag van je wat er mis gaat.
Hey Dries,

ik weet niet zeker of dit de oorzaak is, in de kroeg viel de telefoon regelmatig uit (dit kwam doordat de telefoon oververhit raakte).
maar over het algemeen valt hij niet meer uit nee.

Groet
Yordi
Reputatie 5
Badge +11
Hey Dries,

ik weet niet zeker of dit de oorzaak is, in de kroeg viel de telefoon regelmatig uit (dit kwam doordat de telefoon oververhit raakte).
maar over het algemeen valt hij niet meer uit nee.

Groet
Yordi


Dank je voor je terugkoppeling 🙂

Reageer