.

Beantwoord

s4 schakelt uit na invoeren pin simkaart

  • 6 November 2013
  • 2 reacties
  • 2310 Bekeken

Hallo alweer,

Mijn vorige post over dit onderwerp is blijkbaar verwijderd. Niet door mij. Fijn zeg!
Toch maar even een update.

Gisteren, met een batterijlading van 56% de data ingeschakeld en direct valt de telefoon helemaal uit. Na opstarten weer het probleem van uitschakelen telefoon direct na intoetsen pincode simkaart.
Na opladen van de telefoon, batterijlading 100% en geen enkel probleem met opstarten.
Na mijn eerste melding zondag, pas vandaag even naar een telco winkel kunnen gaan en een klein prepay kaartje gehaald. Batterijlading 86%, en wederom geen enkel probleem.
Na ettelijke malen antutu draaien is de batterijlading onder de 60%. Toestel uigezet en opnieuw gestart. Het toestel schaket bij beide kaartjes direct uit na invoeren van de pincode.
Het lijkt dus een toestelprobleem.

Als iemand nog ideëen heeft, graag!
Anders maar terug naar de winkel....

Thanks alvast
Marcel
icon

Beste antwoord door Charlene 7 November 2013, 10:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Simyo: hé, zomaar een topic weggooien? Dat kan toch niet!

Marcel1961:
Ik denk dat je dan gewoon beroep moet doen op de garantie van je toestel. Als een mobiel niet kan bellen, smsen en bij een smartphone zoals deze mobiel internetten onder 60% van de accu, dan kan gesteld worden dat het product niet deugdelijk is. Uw verkoper van het toestel moet een passende oplossing vinden(repareren danwel ander toestel).
Badge +8
Hallo alweer,

Mijn vorige post over dit onderwerp is blijkbaar verwijderd. Niet door mij. Fijn zeg!
Toch maar even een update.

Gisteren, met een batterijlading van 56% de data ingeschakeld en direct valt de telefoon helemaal uit. Na opstarten weer het probleem van uitschakelen telefoon direct na intoetsen pincode simkaart.
Na opladen van de telefoon, batterijlading 100% en geen enkel probleem met opstarten.
Na mijn eerste melding zondag, pas vandaag even naar een telco winkel kunnen gaan en een klein prepay kaartje gehaald. Batterijlading 86%, en wederom geen enkel probleem.
Na ettelijke malen antutu draaien is de batterijlading onder de 60%. Toestel uigezet en opnieuw gestart. Het toestel schaket bij beide kaartjes direct uit na invoeren van de pincode.
Het lijkt dus een toestelprobleem.

Als iemand nog ideëen heeft, graag!
Anders maar terug naar de winkel....

Thanks alvast
Marcel


Hoi Marcel1961,

Wij hebben je topic niet weggegooid, hoor! Net zo verbaasd als jij. Ik ben even het hele Samsung gedeelte van het forum kwijt... Daar moet de techniek maar snel naar kijken. Bedankt voor het signaleren.
Klinkt inderdaad alsof er echt iets mis is met je toestel. Dat zullen ze in de winkel met je eens zijn. Ik hoop dat ze met een passende oplossing komen daar.

Groetjes,
Charlene

Reageer