.

Beantwoord

Nadat ik mijn telefoon ben kwijtgeraakt, staat de locatieaanduiding in mijn nieuwe telefoon nog ingesteld op mijn oude telefoon. Wat kan ik hier aan doen?

  • 8 June 2017
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Onmiddellijk bij thuiskomst, in Baarn, heb ik mijn verloren telefoon gebeld, deze was niet bereikbaar. Ik heb mijn oude sim kaart geblokkeerd en een nieuwe gekregen met nummer behoud e.d. het vreemde is dat de huidige locatie aanduiding van mijn mobiel Zandvoort is, dicht bij de plaats waar ik mijn mobiel kwijtgeraakt ben! Ik woon in Baarn. Het lukt mij niet om de locatie te wijzigen in mijn woonplaats. Weet iemand wat ik hier aan kan doen!
icon

Beste antwoord door franswon 8 June 2017, 19:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi robbie74,

Ik vermoed dat het komt doordat je jouw nieuwe toestel gesynchroniseerd hebt met de laatste gegevens die in de cloud stonden, dus op het moment dat je het toestel kwijtraakte.
Omdat ik niet weet welk toestel je hebt kan ik ook niet helpen met het wijzigen van de locatie.
Hoi Franswon,

Bedankt voor je reactie, inmiddels is het probleem opgelost het was inderdaad wat jij dacht.
Mijn toestel een Samsung Galaxy J5.
Badge +7
Hoi robbie74,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, wat vervelend om te horen dat je je telefoon bent kwijtgeraakt! Heel verstandig om je oude simkaart te blokkeren en een nieuwe aan te vragen.

Gelukkig is het probleem met de locatie-aanduiding ook weer opgelost. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@franswon, super bedankt voor het meedenken!

Reageer