.

Beantwoord

Na wisseling van telefoon wordt de naam van mijn contacten niet weergegeven in mijn schermpje, hoe los ik dit op?

  • 13 January 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Na het overzetten van mijn gegevens van mijn oude Androidtelefoons naar mijn nieuwe wordt de naam van personen in mijn contacten niet langer weergegeven. Ik weet dus niet wie mij belt. Wat kan de oplossing zijn? Alvast bedankt voor het meedenken. Groet: zwemster

icon

Beste antwoord door Groentjuh 15 January 2024, 10:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Na het overzetten van mijn gegevens van mijn oude Androidtelefoons naar mijn nieuwe wordt de naam van personen in mijn contacten niet langer weergegeven. Wat kan de oplossing zijn?

De contactpersonen op jouw oude toestel staan mogelijk alleen op dat toestel opgeslagen. Als je ze bijvoorbeeld opslaat in jouw google account, dan komen ze ook naar jouw nieuwe toestel. (Of simpelweg de contactpersonen lijst even overtypen als die niet te lang is!)

Bedankt voor je hulp. Er zal weinig anders opzitten dan de contactenlijst over te tikken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @zwemster,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat @Groentjuh je al antwoord heeft gegeven op jouw vraag (thanks!). Op Android Planet kwam ik dit artikel tegen: Contacten overzetten op je Android-smartphone (+ video!), wellicht dat je hier wat aan hebt. Succes! 

Groetjes,
Seren

Reageer