.

Beantwoord

MIUI custom-ROM op Samsung S3, waarom krijg ik geen verbinding meer met netwerk?

  • 4 August 2014
  • 4 reacties
  • 1213 Bekeken

In verband met traag worden van mijn telefoon heb ik MIUI custom-Rom op mijn telefoon gezet. 
Helaas kan ik nu niet meer bellen of is mijn 3G niet meer aan te krijgen. Heeft iemand een oplossing voor mij?
icon

Beste antwoord door Kim 5 August 2014, 11:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ook als ik hem nu weer terug zet op Samsung standaard doet het bellen het nog steeds niet.
Op de een of andere manier maakt die geen verbinding met het netwerk 😞
Badge +6
Ook als ik hem nu weer terug zet op Samsung standaard doet het bellen het nog steeds niet.
Op de een of andere manier maakt die geen verbinding met het netwerk :(


Hoi lebrouwer,

Ik zie dat er inmiddels gisteravond weer verbruik heeft plaatsgevonden, daarom denk ik dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden, klopt dat?

Zo ja, wat was de oplossing? 🙂
Ook als ik hem nu weer terug zet op Samsung standaard doet het bellen het nog steeds niet.
Op de een of andere manier maakt die geen verbinding met het netwerk :(


Hoi lebrouwer,

Ik zie dat er inmiddels gisteravond weer verbruik heeft plaatsgevonden, daarom denk ik dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden, klopt dat?

Zo ja, wat was de oplossing? :)


Ha Kim,
Ik heb de MIUI ROM er af gehaald en via Sammobile weer de standaard Samsung ROM er op gezet.
Nu heb ik alles gewoon weer. 
PS: Voor de mensen die dit ook willen doen, kijk wel even of je de laatst mogelijke Android versie heb gepakt. Ik heb nu op mijn S3 Android 4.3 gezet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi lebrouwer,

Wat jammer dat je MIUI ROM niet werkte 😞 Ik ben zelf meer fan van Cyanogenmod en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad! Daar kun je ook heel makkelijk een MIUI Theme opzetten 😉 Heb je praktisch hetzelfde.

Blij om te horen dat je internet nu weer werkt zoals het hoort 🙂

Reageer