.

Beantwoord

Mijn Whatsapp werkt niet meer en ik kan hem ook niet opnieuw installeren. Wat nu?

  • 11 December 2016
  • 4 reacties
  • 4187 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

afgelopen vrijdag kon ik ineens niet meer bellen, er stond; geen mobiel netwerk.
Heb dit gedeeld op het forum en
dit is gelukkig heel snel verholpen, helemaal goed maar......
nu kan ik niet meer smsen en whatsapp werkt ook niet meer. Kan m ook niet opnieuw installeren, fout -11.
Wat raar. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Samantha 12 December 2016, 14:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Op internet vond ik dat je de telefoon terug moet zetten naar fabrieksinstelling. Een bug in Android 4.4.
https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/28000003

Zorg wel voor een back up van contacten enz..

Laat je weten of dit helpt?
Badge
bedankt voor de reactie maar ik begrijp het probleem inmiddels al, ik heb een verouderd toestel. Jammer want hij functioneerde nog prima...
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Stefanie1980,

oudere versie van android zou geen probleem moeten wezen omdat ik whatapp had op
een android van 10 jaar oud draaiend op 4.0.1. Terug zetten naar fabrikant zou kunnen werken.

Soms kun je een oudere versie van whatapp installeren (3-4 versies terug)m daarna via update
van whatsapp updaten waardoor hij weer moet werken.

Gebruik je Wifi, dan kun je wifi herstarten of je router, gebruik je netwerk, dan zou ik dat niet
zo weten omdat ik zelf alleen wifi gebruik.
Badge +7
Hoi Stefanie1980,

Wat vervelend dat je Whatsapp niet meer werkte en je deze ook niet opnieuw kunt installeren! Welke Android versie heb je?

Ik heb de foutcode die je noemt even opgezocht op internet, en zo te zien zat er een fout in de meest recente update van Whatsapp in Google Play. Zoals te lezen is op deze site, zouden de meeste problemen hiermee nu opgelost moeten zijn. Lukt het je nu wel om Whatsapp te installeren?

Als dit niet helpt, kun je nog proberen om de tips van Friesian en De Tijger op te volgen.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha

@Friesian & De Tijger, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Reageer