.

Beantwoord

Mijn toestel geeft aan: simkaart verwijderd start toestel opnieuw op, wat nu?

  • 21 September 2014
  • 3 reacties
  • 8716 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo simyo

Ik heb d
Sinds de laatste update voor mijn galaxy s4 nogal veel last van het feit dat mijn toestel steeds opnieuw op moet starten omdat ik de melding krijg:
Simkaart verwijderd start toestel opnieuw op.
Ik heb al een nieuwe sim kaart erin zitten maar probleem blijft zich aantonen.

Alvast bedankt

Groetjes Wesley
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2014, 09:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Wezl, welkom op het forum van Simyo :D

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Android. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)

Je geeft aan dat je toestel zich steeds opnieuw wil opstarten. Dat lijkt me heel vervelend. Ik zie inderdaad dat je een nieuwe simkaart hebt. Als je hetzelfde probleem ook had met je oude simkaart, lijkt het probleem in je toestel te zitten. Ik heb nog even gekeken of je de juiste simkaart hebt. Deze heb je, namelijk een micro simkaart voor je Samsung Galaxy s4!

Zou je voor de zekerheid willen kijken of je simkaart goed in je toestel zit? 😮 Ik heb ook je simkaart even gereset. Wil je je toestel uit- en weer aanzetten? Zo wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Als dit niet helpt, dan raad ik je aan je toestel even na te laten kijken.

Laat je weten wat hier uitkomt?
Een beetje laat met de reactie sorry daarvoor!

Maar het is opgelost de telefoon is bij dynafix geweest was een bekend probleem en ze hebben de simkaart lezer vernieuwd!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wezl,

Wat goed dat het inmiddels is opgelost en ik stel het op prijs dat je het ons alsnog even hebt laat weten 🙂! Hier kunnen we hopelijk klanten in de toekomst beter mee helpen.

Mocht je nog vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer