Skip to main content
antwoord

Mijn Samsung Galaxy S4 blijft aangeven; SIM-kaart verwijderd, wat moet ik doen?

  • May 11, 2015
  • 6 reacties
  • 6127 Bekeken

Mijn Samsung Galaxy S4 blijft aangeven; SIM-kaart verwijderd; Kan uw SIM-kaart niet detecteren. Uw apparaat wordt opnieuw gestart om uw SIM-kaart te controleren.
De enige optie wat ik dan heb is; Herstarten.
Dit is heel vervelend, en het gebeurt de laatste dagen alleen maar vaker.
Ik heb de simkaart al een paar keer er opnieuw in gedaan.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Beste antwoord door Ernst

Hoi kusMariekex, welkom op ons forum :)

Wat vervelend dat je telefoon zo raar doet...
Om er zeker van te zijn waar het precies aan ligt, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten proberen. Als die telefoon het dan wel gewoon doet, zal het aan je telefoon liggen.
Gebeurt het dan nog steeds, dan kan je simkaart de oorzaak zijn.

In je gegevens zie ik dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Mocht het nu toch aan je telefoon liggen, dan kun je het beste je telefoon eerst eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (Wél eerst back-up maken dan!), voor je definitief afscheid neemt van je telefoon.

Laat je nog even weten of je nieuwe simkaart helpt?


Scotsman, dank je voor je hulp!

6 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • May 11, 2015
Misschien dat de simkaart niet goed contact maakt. Veeg hem eens voorzichtig schoon met een doekje, eventueel met een beetje spiritus.

  • auteur
  • Beginner
  • May 11, 2015
Oke, ik zal het vanavond thuis even proberen!

  • auteur
  • Beginner
  • May 12, 2015
Helaas heeft dit niet geholpen! :(

Hij blijft het aangeven.. Iemand een ander idee? :?

Ernst
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • May 12, 2015
Hoi kusMariekex, welkom op ons forum :)

Wat vervelend dat je telefoon zo raar doet...
Om er zeker van te zijn waar het precies aan ligt, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten proberen. Als die telefoon het dan wel gewoon doet, zal het aan je telefoon liggen.
Gebeurt het dan nog steeds, dan kan je simkaart de oorzaak zijn.

In je gegevens zie ik dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Mocht het nu toch aan je telefoon liggen, dan kun je het beste je telefoon eerst eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (Wél eerst back-up maken dan!), voor je definitief afscheid neemt van je telefoon.

Laat je nog even weten of je nieuwe simkaart helpt?


Scotsman, dank je voor je hulp!

  • auteur
  • Beginner
  • May 12, 2015
Hoi Ernst,

Dankjewel voor je reactie, het probleem is alleen dat hij het soms uren niet aangeeft. Ik heb gisteren de simkaart in een andere telefoon gedaan en hierbij gaf hij het ook aan. Ik vermoed dus dat het aan mijn simkaart ligt waarop ik een vervangende simkaart heb besteld.

Ik hoop dat hierna het probleem is opgelost!

Zodra ik de vervangende simkaart binnen heb zal ik laten weten of het heeft geholpen! 🙂

Tiury
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • May 13, 2015
Hoi kusMariekex,

Alvast bedankt dat je ons op de hoogte wil houden! Mocht dit het probleem zijn geweest, vergoeden wij uiteraard je vervangende simkaart 🙂.

Groetjes, Tiury