telefoon updaten van andoid versie lukt niet.
Hoi
Misschien kunt u ook even aangeven welke telefoon + model u heeft en ook de huidige Android versie. Anders is het lastig om een gepast antwoord te geven.
Beste Ray,
Het is een wat oudere Samsung Galaxy S4 mini. Android versie 4.4.4 dus ook best wel oud. Ik kreeg een melding van Simyo dat mijn Android versie te oud is en ik daardoor geen beveiligde verbinding heb. Oplossing: updaten, maar dat lukte op de telefoon niet. Daarom met de computer geprobeerd. Ben benieuwd of het nog zal lukken. MVG, Walter Schoonen
Beste
Dit gaat hem niet worden. Samsung ondersteunt updates 2 jaar. Uw toestel stamt uit 2013. Inmiddels zitten we al op Android 9/10 qua software op de telefoon.
Volgens deze pagina zou de app moeten werken op Android 4.4 en hoger?
Een Samsung Galaxy S4 mini is wel echt oud en gaat hem misschien niet meer worden...
Hoi Walter,
Ik ben bang dat je toestel/software inderdaad te oud is voor de Simyo app, inmiddels moet je minimaal android 5.0 hebben voor de Simyo app.
Groetjes,
Daisy
Ik heb een Xiaomi Redmi Note 10S (een paar weken geleden gekocht) met Android versie 11, en sinds een paar dagen zegt de Simyo app dat ik mijn Android versie moet updaten, terwijl Versie 12 nog niet eens uit is voor mijn telefoon. Ik kan hierdoor ook niet de app in en soms werkt mijn 4g daardoor ook niet. Heeft iemand hier een oplossing op?
Aanhaken op de draad van een jaar oud maakt alles niet duidelijker. Kun je een verse draad maken?
Aanhaken op de draad van een jaar oud maakt alles niet duidelijker. Kun je een verse draad maken?
Zojuist gedaan, volgens mij was het niet een hele moeilijke vraag maar goed
Dank je.
Smaken verschillen. Meer iets voor een andere, nieuwe draad, om over te praten.
Nogmaal, meer iets voor een andere draad.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje onhandig is. Zou je eens kunnen kijken of dat de Mijn Simyo app ge-updatet kan worden vanuit de Play Store? Wat ook kan helpen is om even te app te verwijderen en dan opnieuw te installeren.
Ik hoor graag van je of dat dat voor een oplossing heeft gezorgd.
Groetjes,
Rutger
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje onhandig is. Zou je eens kunnen kijken of dat de Mijn Simyo app ge-updatet kan worden vanuit de Play Store? Wat ook kan helpen is om even te app te verwijderen en dan opnieuw te installeren.
Ik hoor graag van je of dat dat voor een oplossing heeft gezorgd.
Groetjes,
Rutger
Inmiddels is het probleem opgelost, opeens deed de app het weer. Ik heb echter vaak nog steeds geen bereik ondanks dat ik gewoon midden in een stad ben/op plekken waar ik vroeger wel bereik had.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat de app weer naar behoren functioneert. Wel gek dat je in de stad geen bereik hebt. Juist in de stad zou je verwachten dat het bereik gewoon goed is. Zou je mij anders een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw persoonlijke gegevens? Dan help ik je daar even verder.
Groetjes,
Rutger
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.