.

Vraag

Kan regelmatig niet contactloos met telefoon betalen, waar ligt dit aan?

  • 25 October 2023
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 8 reacties

Hallo,

Bij vele winkels kan ik met mijn  Samsung telefoon niet contactloos betalen. Moet dan weer met mijn betaalpas betalen. Hoe komt dat en hoe is dat te verhelpen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @mcl,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Je geeft aan dat je in meerdere winkels niet contactloos kunt betalen met jouw Samsung. Komt dit omdat je geen netwerk hebt of krijg je een andere foutmelding? Mocht je een foutmelding krijgen, kun je hier dan een screenshot van plaatsen zodat ik of wellicht andere klanten met je kunnen meekijken? Heb je ook geprobeerd om je pas opnieuw te koppelen in op telefoon?

Groetjes,
Seren

Reputatie 5
Badge +3

---

Je geeft aan dat je in meerdere winkels niet contactloos kunt betalen met jouw Samsung. Komt dit omdat je geen netwerk hebt

---

@Seren Volgens mij is het niet zo dat je voor een contactloze betaling met een mobiel een netwerkverbinding moet hebben.

@mcl Misschien kun je hier iets mee? https://support.google.com/wallet/answer/12200245?

Reputatie 7
Badge +6

Oh oké, goed om te weten thanks @Katana! Dat wist ik niet :). 

Badge

Het is zo, dat bij de ene zaak doet hij het wel en bij de andere niet. Vandaag bij zaken niet en bij de 3e wel.

Hoe kan dat?

 

Reputatie 7
Badge +6

Het is zo, dat bij de ene zaak doet hij het wel en bij de andere niet. Vandaag bij zaken niet en bij de 3e wel.

Hoe kan dat?

 

Het is moeilijk om te zeggen waaraan dit kan liggen, krijg je een foutmelding? Zo ja, heb je hier een screenshot van of een foutmelding code? Heb je ook gekeken naar de link die @Katana heeft geplaatst in zijn bericht? Tot slot wil ik je adviseren om jouw pas te verwijderen en opnieuw te koppelen op jouw toestel. Wellicht helpt dit. 

Reageer