Skip to main content
IK ben mijn mooie mobiel verloren 1 okt.

had een code erop en ook een andere code op m'n simkaart (maar was simlock vrij)

Ook mijn naam en e-mail adres voor vinders gingen door het startscherm.

Maar tot op heden niet teruggebracht dus .....gestolen nu



Had Android app Apparaat beheer gedownload. Maar net tot de ontdekking gekomen dat ik de laatste stap van verifieren niet gedaan heb.



1.Kan ik de telefoon nu nog wel traceren? (gisteren zagen we fractie van seconde een stipje in een wijk hier in Den Helder

2.kan ik ook traceren als ik de sim-kaart geblokkeerd heb?

3. Met de app kan ik op afstand mijn gegevens wissen. Kan ik hem daarna nog wel traceren?

Het handigste zou zijn via i-mei nummer maar dat mag alleen de politie
Hoi printil,



Ja, je kunt 'm maar koppelen aan één account. Vind ik persoonlijk ook jammer. Je zou daar eventueel weer een ander Google account voor aan moeten maken; omslachtig. Ik hoop dat je nog wat goede karma over hebt en dat hij ooit nog terug komt 🙂.



Groetjes, Tirury
Ik had een ander e-mail adres aangemaakt met deze nieuwe mobiel maar heb waarschijnlijk toch wat fout gedaan. Tja, krijg je met zo'n nitwit. Vind deze telefoon ook veel lastiger. M'n Huawei kende ik goed wb werking....



En ja...karma....ik ben zelf altijd zo eerlijk, ook in winkels probeer zo goed mogelijk te leven met vrijwilligerswerk etc en al. Voel me rot als ik iets verkeerds doe wat niet in de haak is dus doe ik.dat niet. En.dan krijg je zoiets. ..... Snap dat soort mensen ook niet....ikzelf zou dan bij ieder gebruik aan de werkelijke eigenaar denken...... Tja...
Hoi printil,



Nou, laten we hopen dat je hier niet verbitterd van wordt 😉. Hou dat vast!



Groetjes, Tiury

Reageer