.

Beantwoord

Instelling voor openen app in vergrenderscherm zoals dat ook gaat als je een inkomend gesprek hebt. Hoe doe ik dat?

  • 24 October 2015
  • 7 reacties
  • 929 Bekeken

Badge
Ik heb een deurbel met camera (RING) die ik nu kan openen door in mijn vergrendelscherm mijn code in te voeren.
Het zou mooi zijn dat als er iemand belt de app (RING) direct wordt geopend zoals het ook gaat als je een inkomend gesprek hebt.
Hoe wijzig ik de instellingen zodanig dat ook de RING app geopend wordt als er aan de deur gebeld wordt?
icon

Beste antwoord door Tiury 26 October 2015, 12:03

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik ben bang dat je deze vraag aan RING zult moeten stellen.
Simyo zal jou in dezen niet kunnen helpen ben ik bang.
Badge
Heb ik al gedaan. RING nederland komt er zelf ook niet uit.
Vandaar mijn vraag hier.
Dank je voor je reactie!
Reputatie 4
Badge +8
He wat vervelend.... Hoop dat er hier nog een paar wijze koppen zijn....
Die je misschien kunnen helpen..
Badge
Dat hoop ik ook.
Ik heb een Samsung Galaxy S4.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Speyky,

Wat een goed idee van je! Het zou inderdaad handig zijn als deze app zichzelf automatisch opent. Echter, kan ik mij geen enkele mogelijkheid bedenken hoe je dit kunt instellen. Dit is echt een optie (launcher) van de app zelf moeten zijn. Dit zou dus een functie/instelling moeten zijn die RING zelf zou moeten ontwikkelen. Voor zover ik kan vinden, heeft de app enkel een push notificatie systeem.

Knappe koppen hebben we op het forum, maar ik denk niet dat zij dit programmaatje voor je kunnen schrijven 😉.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie koorelle!
Badge
Hoi Tiurie,
Dank je voor je reactie!
Jammer dat het zo niet lukt!

Groetjes,
Speyky
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Speyky,

Ik vergeet helemaal om sorry te zeggen omdat ik je misschien teleur zou stellen met mijn reactie, gelukkig vat je 'm goed op 🙂! Het lijkt mij overigens wel cool als RING dit zelf oppakt, want het is echt een goed idee.

Groetjes, Tiury

Reageer