.

Beantwoord

ik kan de validatiecode voor een nieuw toestel niet ontvangen, wat nu?

  • 28 August 2022
  • 9 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Ik ben erg vroeg op de Zondagmorgen

 

|”Hallo goedemorgen, Ik wil een smartphone bestellen. Echter loop ik vast op de sms bevestiging omdat ik geen sim en geen telefoon heb. Deze zijn afgelopen vrijdag gestolen een nieuw simkaart heb ik al aangevraagd

 

ok ik lees net van 10 tot 17, moest wel ff zoeken”

 

Ik snap de opstart problemen, echter vond ik dat er van 10 tot 17 uur whatsapp mogelijk is.

 

Helaas niet dus!

icon

Beste antwoord door Roeqajja 29 August 2022, 13:59

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pikkebaas,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je telefoon is gestolen! Voor de validatiecode kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. De code stuur ik je dan op per e-mail. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Nu maar hopen dat dit 'n beetje sneller gaat, ben hier nu al anderhalve dag mee bezig,

En ik heb geen telefoon, de simkaart is besteld en onderweg.(mag ik hopen)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pikkebaas,

Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik je privébericht beantwoordt. Als je een vervangende simkaart hebt besteld hoor je hier altijd een bevestigingsmail van te krijgen. Mocht het nou zo zijn dat dit niet zo is dan stuur ik je de simkaart als nog op.

Groetjes,
Roeqajja

Badge

De simkaart komt eraan als het goed is.

De bevestiging heb ik:

Hoi Leendert,

Je vervangende simkaart is aangevraagd. Als het goed is ligt deze binnen 2 werkdagen op je deurmat.”

Badge

En die telefoon die ik al 2 dagen probeer te bestellen???

Wat een gedoe als je telefoon kwijt is, ook niemand die ff vlot helpt.

Badge

't is niet te doen om bij Simyo een smartphone te bestellen!

Er is blijkbaar geen begrip dat als je toestel gestolen is je sim ook weg is, dan kun je ook geen bevestiging sms ontvangen!!

Bellen, whatsappen of chat lukt voor geen meter, en gaat veel te traag jammer ik had graag de smartphone willen bestellen!

Reputatie 7
Badge +9
Bellen, whatsappen of chat lukt voor geen meter, en gaat veel te traag jammer ik had graag de smartphone willen bestellen!

Als het goed is zitten we nu op werkdag 2 en zou, als alles goed is gegaan, de postbode waarschijnlijk vandaag jouw vervangende simkaart afleveren. Daarna kun je eventuele bevestigingen ontvangen (aangenomen dat je die simkaart in een (eventueel geleend) mobieltje kunt stoppen).

Alle kanalen (telefoon, whatsapp, chat en mail) zijn simpelweg druk. (Waarschijnlijk is Simyo de mobiele provider van de keten "Personeel gezocht”) Het forum lijkt van wat ik kan zien redelijk bij te blijven. Moderatoren komen doorgaans elke werkdag langs bij de topics op het forum. In de komende uren zal dat vast ook gebeuren.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Pikkebaas,

Zoals @Groentjuh aangeeft zijn alle kanalen op dit moment drukker dan normaal. Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen 😊. Mijn collega @Roeqajja zal zo spoedig op jouw privé bericht reageren!

Groetjes,
Seren

Badge
Bellen, whatsappen of chat lukt voor geen meter, en gaat veel te traag jammer ik had graag de smartphone willen bestellen!

Als het goed is zitten we nu op werkdag 2 en zou, als alles goed is gegaan, de postbode waarschijnlijk vandaag jouw vervangende simkaart afleveren. Daarna kun je eventuele bevestigingen ontvangen (aangenomen dat je die simkaart in een (eventueel geleend) mobieltje kunt stoppen).

Alle kanalen (telefoon, whatsapp, chat en mail) zijn simpelweg druk. (Waarschijnlijk is Simyo de mobiele provider van de keten "Personeel gezocht”) Het forum lijkt van wat ik kan zien redelijk bij te blijven. Moderatoren komen doorgaans elke werkdag langs bij de topics op het forum. In de komende uren zal dat vast ook gebeuren.

Denkt U dat ik uit een Ei kom???

Reageer