.

Beantwoord

Ik heb per ongeluk mijn mobiel vergrendeld. Hoe los ik dit op?

  • 23 November 2017
  • 6 reacties
  • 10664 Bekeken

"Ik had mijn vergrendelingsscherm gewijzigd, en even later wist ik mijn patroon niet meer. Vervolgens heb ik per ongeluk mijn telefoon vergrendeld, en nu kan ik mijn mobiel niet meer ontgrendelen... Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Els 24 November 2017, 11:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wij kunnen beter meehelpen als we zouden weten welk toestel je gebruikt. Kun je ons het merk en model van je toestel vertellen?
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb een Wileyvox Spark.
...met Android 7.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Suzanne,

Welkom op het Simyo Forum! Wat balen dat je telefoon nu geblokkeerd is. Geen zorgen, het is op te lossen!

Android deelt de volgende stappen om je telefoon te deblokkeren:

1 Voer verschillende verkeerde patronen in totdat er een knop met ‘Patroon vergeten‘ onderaan het patroonvenster verschijnt;
2 Druk op de knop en log in met het Google-account waarmee ook je smartphone of tablet is ingesteld;
3 Kies een nieuwe vergrendelingsoptie, zoals een patroon, pincode of wachtwoord. Zorg ervoor dat je die niet óók vergeet, anders zul je deze stappen opnieuw moeten doorlopen.

Wat gebeurt er als je bovenstaande stappen doorloopt?

@ Groentjuh, bedankt voor het vragen voor meer gegevens! :)

Groetjes,
Els
Ik heb een Wileyfox Spark+. De knop waarmee je je wachtwoord kunt veranderen komt niet. Ik heb mijn telefoon vergrendeld via 'Vind mijn apparaat' van Google in de hoop dat ik het wachtwoord kon veranderen. Maar dat ging niet. Is dit nog op te lossen zonder je telefoon te resetten?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Suzanne P.,

Onhandig dat de veranderknop maar niet in beeld komt 😞 Is dit ook het geval als je de stappen van Els doorloopt? Ik heb zojuist even wat zoekwerk verricht, ik ben bang dat de telefoon toch een reset nodig heeft. Meer informatie over hoe dit te doen, zie je in dit YouTube filmpje. Ik kon verder helaas geen andere oplossing vinden. Laat je ons weten of het je lukt om je telefoon weer in te komen?

Groetjes,
Niels

Reageer