.

Beantwoord

Huawei G610 handleiding onvindbaar ?

  • 11 January 2015
  • 12 reacties
  • 2173 Bekeken

Badge
Woensdag jl. ontving in van Synio mijn nieuwe toestel, een Huawei G610. Ziet er mooi uit maar ik kan er niet veel mee want er zit alleen een snelstartgidsje bij (hoe je hem aanzet en waar de simkaart in moet). De gebruikershandleiding dien je zelf te downloaden van de Huawei site. Maar daar is ie niet te vinden en ook op internet blijkt het onvindbaar. (veel klachten  hierover op Google).
Symio, hoe kom ik aan de gebruikershandleiding voor mijn nieuwe toestel en waarom moet ik hier als koper eigenlijk zelf moeite voor doen?
icon

Beste antwoord door Ray 11 January 2015, 10:23

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hoi en Welkom op het Forum..

Ik heb je handleiding gevonden hoor :)

https://www.gebruikershandleiding.com/Huawei-Ascend-G610/handleiding-5-558846.html

Denk dat Simyo niet verantwoordelijk is als Huawei dit uit zich zelf niet meeleverd. Maar daar ga ik verder niet over.

Groet Ray
Badge
Lief dat jullie mee-zochten, maar je link verwijst naar de snelstartgids, niet naar de handleiding.
De fout blijkt de gebruikte terminologie op de Huawei site te zitten. Zoek dus niet bij 'downloads' want dan vind je het niet!
Zoek onder support => manuals  en vul liks: G610 in.
Ik heb de Engelstalige handleiding gevonden. http://consumer.huawei.com/en/support/manuals/detail/index.htm?id=17755
Het is er niet in het Nederlands.
 
Badge
Hi Ray,

Thanks voor het zoeken maar dit is niet de handleiding, alleen de snelstartgids. En die is ook bijgeleverd bij het toestel.

Groetjes,

Katinka
Oeps, mijn fout.. Ik las per ongeluk dat je de snelstartgids wilde.. Mijn excuses..

Wel top dat je nu iets verder bent alleen geen Nederlandstalige versie heb kunnen vinden.. 

En inderdaad is er geen Nederlandse versie voor de volledige gebruiksaanwijzing.. (Zoals ik het nu zie)

gr. Ray
Reputatie 3
Badge +7
Hoi felivosje,

Leuk dat je je vraag hier stelt en welkom op het forum.

Goed dat je gebruik maakt van de Engelse handleiding. Ik ben bang dat er voor de Huawei G610 geen Nederlandse versie is. Ik kom
de handleiding wel tegen in andere talen maar Nederlands staat het helaas niet tussen.

Ik hoop dat je vooruit kan met de Engelse versie :)

@Raytje, bedankt het meedenken en voor je reacties!
Badge
Engles lukt me prima, maar het toestel blijkt defect. Valt steeds uit, is niet meer aan te krijgen en doet het dan pas weer nadat ik de batterij er even uit heb gehald. ja duhH. dat batterij eruithalen kost me iedere keer mijn nagels.  wát een onpractisch ding om open te maken zeg! ik heb Symio een mail gezonden en wacht nu op antwoord. 
Voor de zekerheid, controleer of de accu niet "bol" staat.

Groet,
Friesian
Badge
Wat bedoe je met bol staan Friesian?
Wat bedoe je met bol staan Friesian?

Normaal gesproken hoort een accu vlak te zijn, is die iets vervormt heeft dat invloed op de werking.
Reputatie 5
Badge +11
Hi felivosje,

In je gegevens kan ik terugzien dat je ook al de gegevens voor het ter reparatie opsturen hebt gekregen. Ik hoop dat je 'm snel terug hebt!
Friesian, het opbollen van batterijen (typisch Samsung probleem overigens) komt eigenlijk alleen voor bij batterijen die al even in gebruik zijn in plaats van splinternieuwe exemplaren.
Badge
stond niet bol, voor zover ikkon zien. ik heb het toestel teruggezonden. wegens defect heel snel weer een nieuwe ontvangen. en ook de verzendkosten van de retourzending teruggekregen. Snelle service Symio, bedankt!
Nieuwe toestelletje ligt nu lekker op te laden, vanavond ga ik een beetje spelen met alle apps enz.  inmiddels weet ik hoe het werkt! 
Reputatie 3
Badge +7
Hoi felivosje,

Leuk dat je zo tevreden bent over de service en goed om te horen dat je het toestel meteen kon omwisselen. Ik hoop dat je probleemloos gebruik kunt maken van het nieuwe toestel.

We zien je graag weer terug op het forum, mocht je met andere vragen zitten 🙂

Reageer