.

Beantwoord

Hoe zet ik de Schermbeveiliging uit?

  • 8 February 2016
  • 31 reacties
  • 17980 Bekeken

Badge
Ik heb de schermbeveiliging toegepast,maar ik wil het weer ongedaan maken. Hoe kan ik dat doen?
bvd
Yvon
icon

Beste antwoord door Tiury 9 February 2016, 11:01

Bekijk originele reactie

31 reacties

Badge
Nee sorry, het is nog niet verholpen.
Ik herken je probleem, heb vergelijkbaar met mijn extra foon galaxy xcover2 pincode als grendel.
Je hebt 2 opties.
1. Factory reset.
2. Acceptatie vergrendelscherm.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yvon.A,

Wat jammer dat het bovenstaande er niet voor heeft gezorgd dat je van die schermvergrendeling af bent.

Er is waarschijnlijk een manier om het op te lossen voor jouw telefoon. Hier onder leg ik uit hoe:

Ga naar Apps > Instellingen > Kies voor Beveiliging (Instellingenmenu kan er anders uitzien, dit verschilt namelijk per Androidversie)

Vervolgens ga je naar de optie ‘aanmeldgegevens wissen’ (kan ook ‘referenties wissen’ o.i.d. genoemd worden, of in het Engels: ‘clear credentials’) en verwijder alle aanmeldgegevens.

Hierna hoor je de schermbeveiliging weer zelf uit te kunnen zetten. Laat je me weten of dit zo is?

Groetjes, Tiury
Badge
Dank je wel,het is gelukt 🙂
Ik moet zeggen.. wat heb jij geluk. Ik kwam gewoon niet normaal binnen in mijn telefoon..!

In mijn ogen, sorry dat ik zo zeg, zou een app niet die invloed mogen hebben. Dat is en blijft mijn mening ondanks alle mooie praatjes.🆒
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Ik snap je heel goed. Wij vinden het ook jammer dat de app voor enkele problemen heeft gezorgd, maar gelukkig krijgen we wel goede berichten binnen over de verbeteringen!

@Yvon.A Mooi dat het gelukt is!!

Groetjes,
Caspar

Reageer