.

Beantwoord

Hoe krijg ik mijn contacten terug?

  • 12 September 2016
  • 4 reacties
  • 2048 Bekeken

Badge
Goedemorgen, Sinds vanmorgen heb ik bij al mijn contacten in mijn telefoon staan Onbekende naam. Dus ik zie van niemand meer een naam staan. Hoe kan ik dat weer terug krijgen? Ik ben ze niet kwijt want als iemand mij belt zie ik wel staan wie er belt.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen zodat ik weer gewoon de namen zie staan van mijn contacten. Ik heb een Samsung Galaxy Grand Prime. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sean 12 September 2016, 17:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Sjaan,

zorg er als eerste voor dat ze er echt niet staan kijk dus helemaal naar beneden of daar wel contacten staan dan zijn het namelijk gewoon lege contacten die er zomaar bijgekomen zijn.
misschien opnieuw opstarten.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sjaan1962,

Wat vervelend dat je contacten onjuist worden weergegeven. Ik ben bang dat dit een telefoontechnisch probleem is, en niet door ons verholpen kan worden. Ik heb natuurlijk wel even voor je gegoogeld en één van de tips die ik vond was het verwijderen en opnieuw installeren van WhatsApp.

Mocht dit geen effect hebben, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de leverancier van het toestel.

Groetjes,
Sean
Badge
Dank voor de reactie. Ik heb ze weer terug. Moest iets aangezet worden bij mijn instellingen bij contacten
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sjaan1962,

Wat fijn dat je je contacten terug hebt! 😃 Dat is goed om te horen. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer