.

Beantwoord

Hoe kan ik sms'jes blokkeren van een bepaald telefoonnummer?

  • 15 November 2016
  • 4 reacties
  • 11063 Bekeken

Ik wil nummer blokkeren voor sms, op LG E430 Optimus L3 II . Voor bellen is dit gelukt sms nog niet.
icon

Beste antwoord door Asma 16 November 2016, 10:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi leonie1511,

In de Play Store is het programma Blacklist Plus te downloaden, gratis programma en werkt prima, je kunt hier of calls of SMS of beide blokkeren van een bepaald nummer
Hallo Franswon,

fijn dat jij me wilt helpen, was al zo blij een antwoord te hebben, maar helaas, ik heb geen mb"s,
dus valt er niks te downloaden.

In mijn LG E430 Optimus L3 II , vindt ik wel "Oproep weigeren modus" en deze refereert ook aan lijst met geblokkeerde nummers.
Kan uitgeschakeld worden Of " weiger oproepen op lijst" en er staat ook "alles afwijzen".

Daaruit vermoedt ik, dat "alles afwijzen" toebehoort aan oproep en sms afwijzen van het bewuste nummer,
maar ik krijg dat niet duidelijk.
Dit zou ook kunnen duiden op "alle oproepen afwijzen. Lastig hoor.

Maar zeker alvast bedankt voor het meedenken.
Groet

Ik ben nu eenmaal niet zo'n whizzkid:-)
Via Wi-Fi kom je ook verder.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi leonie1511,

Welkom op het Forum! :D

Erg vervelend dat het je niet lukt om binnenkomende sms'jes van een bepaald telefoonnummer te blokkeren! Ik heb het even voor je uitgezocht en zie dat je op de LG E430 Optimus L3 II helaas alleen oproepen kunt blokkeren. De zogenoemde 'afwijslijst' op je telefoon zorgt ervoor dat binnenkomende oproepen van de telefoonnummers op deze lijst worden afgewezen. Als je kiest voor 'alles afwijzen' dan worden alle binnenkomende oproepen afgewezen. Dit wordt ook wel de oproep-weigeren modus genoemd.

Het beste wat je kunt doen is, zoals franswon aangeeft, een App downloaden om binnenkomende sms'jes van dit telefoonnummer te blokkeren. Als je geen MB's hebt, dan kun je deze App downloaden als je Wi-Fi hebt, zoals Friesian opmerkt. Laat je ons weten of het is gelukt?

@ franswon en Friesian, thanks!

Groetjes,
Asma

Reageer