.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Ziggo e-mail instellen op mijn LG G3?

  • 30 June 2016
  • 2 reacties
  • 578 Bekeken

Ik probeer de email van ziggo in te stellen maar krijg melding "geen netwerk aansluiting beschikbaar". Zich weet niet waar dit door komt want alle instellingen staan goed. Webmail werkt ook dus account gegevens zijn in orde. Als ik dit op een ander toestel configureer werkt dit gelijk. Probleem moet dus in de LG zitten. Wie weet hier een antwoord op te geven?
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2016, 14:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Gebruik je dezelfde sim in dat andere toestel? Of een sim van een andere provider?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk Krabshuis,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je e-mailaccount op je telefoon! Met een ander toestel lukt het dus wel? Dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij je LG, zoals je zelf al aangeeft 🙂 Mogelijk klopt er iets niet met de instellingen. Ik raad je aan om onze Toestelhulp raad te plegen. Je kunt dan stap-voor-stap zien hoe je je Ziggo mail in kunt stellen op je LG G3. Hopelijk kom je er dan uit!

Mocht het dan nog steeds niet lukken, raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan. Zij hebben daar ontzettend veel verstand van toestellen en de bijbehorende instellingen!

Hou je me op de hoogte?

@ Wimj12: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer