Ik heb een dubbele vraag mbt mijn (type) agenda de 'S Planner' op mijn Samsung S4:
1) Als ik een nieuwe afspraak wil inplannen kan ik kiezen uit verschillende type agenda's ('Mijn agenda' (staat nu als default), 'Gmail', 'werkmail', of mijn 'Yahoo-adres'). Ik wil heel graag die ie alles bij voorbaat standaard op mijn yahoo-adres boekt (dan is ie nl. meteen gesynchroniseerd in mijn Google/Outlook-calender, wat ik op mijn laptop kan bijhouden). Hoe verander ik deze default-instelling?
2) Vervolgens wil ik dit ook graag met terugwerkende kracht kunnen doen (ivm zakelijke afspraken; iets met Belastingdienst/bewijzen van uren-norm/etc). Want al mijn (zakelijke) afspraken staan dus nu geregistreerd onder 'Mijn agenda', maar zijn hiermee niet gesynchroniseerd (iig niet zichtbaar) in mijn Google-agenda.
Dus, graag zou ik al mijn afspraken vanaf 1 januari 2017 t/m vandaag, in één keer aanpassen van type 'Mijn agenda' naar type 'Yahoo-adres'.
Wie kan me hiermee helpen? Alvast hartelijk dank! Groet, Marjon
Beantwoord
Hoe kan ik mijn Yahoo-adres op de S Planner als default instellen?
Beste antwoord door Niels
Hi Marjonx,
Dat zijn twee uitgebreide vragen! Ik maak zelf geen gebruik van de S Planner of een Samsung toestel. Daarom ben ik op internet rond gaan kijken, daar heb ik de volgende handleiding gevonden. Ook kwam ik de volgende tips tegen. Heb je hier wat aan?
Ik wil daarnaast de hulp van Android-experts@Groentjuh , @Ray , @franswon inschakelen 🙂 Hebben jullie meer kennis over de S Planner?
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactieDat zijn twee uitgebreide vragen! Ik maak zelf geen gebruik van de S Planner of een Samsung toestel. Daarom ben ik op internet rond gaan kijken, daar heb ik de volgende handleiding gevonden. Ook kwam ik de volgende tips tegen. Heb je hier wat aan?
Ik wil daarnaast de hulp van Android-experts
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.