.

Beantwoord

Hoe kan ik de lijst opschonen met Namen Toegangspunten?

  • 21 August 2022
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

ik heb al een wat ouder toestel, Samsung A3 (2017) overgenomen van mijn werkgever. Nu ik ben overgestapt op Simyo, komt er weer een naam bij in de lijst van Mobile netwerken - Namen Toegangspunten.

Weet iemand hoe je deze lijst kunt “opschonen”, waarna alleen de relevante internet koppelingen overblijven?

icon

Beste antwoord door Amy 22 August 2022, 10:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi @Matheas 

Volgens mij staan er 3 puntjes bovenin bij namen toegangspunten om ze te verwijderen.

 

Plaats even een screenshot van die pagina. Werkt handig om mee te kunnen kijken. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Matheas,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! Hiervoor kan je een nieuw toegangspunt toevoegen. Door middel van deze link kan je de stappen volgen en in jouw toestel doorlopen om dit in te stellen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag 😊. 

Groetjes,
Amy

hallo Friesian,

deze versie van Android (8.0) heeft geen puntjes. (zie screenshot) Ik heb tevens een screenshot bijgevoegd van de lijst met alle verschillende internet koppelingen.

Groetjes,

Matheas

lijst die ik wil opschonen
drukken op de 3 puntjes geeft dit resultaat

 

hallo Amy,

volgens mij ben ik in de vraagstelling onduidelijk geweest. Ik bedoel: een oplossing voor in de bijgevoegde lijst, de niet meer relevante koppelingen te kunnen verwijderen.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Matheas

lijst die ik wil opschonen

 

Ik zie naast toevoegen 3 puntjes. Maar wanneer je de telefoon reset dan verwijder je volgens mij de toegangspunten.

Je vraag was heel duidelijk opgesteld!  🙂

Reputatie 7
Badge +9

Als je op de APN zelf drukt (niet het bolletje vooraan), dan heb je bovenaan ook zo'n 3-bolletjes menu. Daarin kun je volgens mij de APN verwijderen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Matheas,

Vermoedelijk heb ik je vraag verkeerd gelezen. Mijn excuses! Bedankt voor jullie reactie heren! @Friesian en @Groentjuh 😊. 

Als je op de 3 puntjes klikt dan kan je vervolgens kiezen voor '’standaardinstellingen'’. Hiermee reset je de APN instellingen. Ook kan je de netwerkinstellingen terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je dient dan wel opnieuw verbinding met de Wifi te maken!
Dit doe je via Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Kies voor Netwerkinstellingen resetten.

Groetjes,
Amy

Reageer