.

Beantwoord

Hoe installeer ik Cyanogenmod 12.1 op de HTC Sensation?

  • 7 August 2016
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

Badge
Hobbyist gezocht met kennis van zaken om een nieuwe Rom op mijn oude HTC sensation te zetten, ik zelf 75 plusser heb zelf de kennis en ervaring niet en voor mij is alles wat ik er over lees acabradaba dus begin ik er zelf niet aan. Ik zoek iemand in de omgeving van Den Haag die mij helpt om Cyanogenmod 12.1 en de bij behorende android 5.1 en Gapps en recovery er op te zetten, wie helpt ?? Op de HTC sensation zit nu Android 4.0.3 en HTC sense 3.6 echter deze software trekt in 1 uur mijn nieuwe batterij leeg en is langzaam ,kwaal van de HTC Sensation zoals ik overal op internet lees. dus wil ik het weliswaar wat oude bijna niet gebruikte toestel goed werkend krijgen en dat zou moeten gaan met een nieuwe ROM. Mvg. Tom
icon

Beste antwoord door simnlru 7 August 2016, 17:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Tom,

Ik ben bekend met dit want heb het vroeger veel gedaan helaas woon uk niet in de buurt, 1 ding wat ik weet is dat je batterij er niet veel beter op wordt.

Dus je moet er niet veel hoop op hebben, 2e ding het klinkt bot maar door alle nieuwe google apps en alles maakt je toestel ook slomer en alles.. Dit kan je helaas niet voorkomen.

Maar wat verwacht u er van dat een andere rom voor u gaat doen?


Je zou voor echte help misschien beter op Androidworld om hulp vragen, daar hebben de meeste mensen zich meer in android verdiept en zijn er misschien meer mensen die u zou kunnen helpen.

Mvg,

Simnlru
Badge
Hallo Sim,
Bedankt voor je reactie ,ik verwacht van een andere rom een betere batterij en misschien iets sneller maar dat is niet het belangrijkste en ook dat ik een van de laatste android software krijg want dat is nu niet het geval, maar begrijp dat je meerder niet kunt helpen , nogmaals dank
Tom
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Tom,

Het batterij issue gaat hier niet mee weg helaas, ik denk dat uw batterij in ze eind fase zit..

Wel heb je hiermee met de cm12.1 de ene laatste android versie maar wel zonder sense hou daar wel rekening mee.

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BTom,

Wat leuk dat je deze vraag hier stelt 🙂 Ik ben zelf meer een Apple-liefhebber, en heb dus niet zoveel verstand van alles wat met Androids te maken heeft. Gelukkig lopen er genoeg forum-users hier rond die wellicht wel weten hoe al deze technische zaken in elkaar steken.

Ik zal dit topic in de gaten houden en hopelijk zelfs nog iets leren.

@ Simnlru: Dankjewel voor je inhoudelijke reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer