.

Beantwoord

Het touchscreen van mijn Samsung Galaxy s3 doet het niet, wat nu?

  • 3 November 2015
  • 5 reacties
  • 3290 Bekeken

sinds een paar dagen werkt mijn samsung galaxy s3 niet meer. Ik heb hem bij mijn weten niet laten van of iets. Wat er nu aan de hand is, is dat ik het scherm zie bewegen, ik krijg berichtjes binnen en de tijd loopt ook gewoon mee. Maar het touchscreen doet het niet. Ook wordt de bovenkant van mijn scherm langzamerhand steeds zwarter. Alsof het beetje bij beetje mijn scherm in loopt, het zit nu ongeveer op 1/3 van mijn scherm. Weet iemand wat er aan de hand is en of het mogelijk is om mijn telefoon nog te laten repareren?
icon

Beste antwoord door Naomi 5 November 2015, 12:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Noortje Gremmen, welkom op het Simyo forum!

Dat klinkt niet goed 😞 Ik durf niet te zeggen of dit kan worden gerepareerd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik denk dat je het beste kan gaan naar de telefoonleverancier en kan navragen of een reparatie mogelijk is. Ook zou ik gelijk vragen hoeveel het ongeveer kost. Wie weet is het kopen van een nieuwe telefoon voordeliger dan het laten maken van deze.

Hou je ons op de hoogte?
Hoi Naomi,

Dankjewel voor je reactie, ik ga het zo snel mogelijk navragen en ik houd je op de hoogte!

groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Noortje Gremmen,

Bedankt dat je ons op de hoogte wilt houden 🙂 Wij hopen natuurlijk dat het zo gauw mogelijk op is gelost!

Groetjes, Tiury
hallo,

ik ben bij de maker geweest en het blijkt dus dat het moederbord kapot is ofzo. Het is duur om hem te laten maken dus ik ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen.

Groetjes |Noortje
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Noortje Gremmen,

Hèh, dat is erg jammer. Het moederbord is echt het hart van een telefoon. Hierop zit je scherm, camera, batterij, geheugen en zenders op aangesloten. Als deze kapot is, dan is hij helaas niet meer te redden.

Heb je al een kijkje genomen in onze telefoonshop? Misschien zit daar iets voor je bij 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer