.

Beantwoord

Heeft een nieuw nummer effect op mijn batterij (Samsung S6)?

  • 25 May 2016
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S6. Moet mijn telefoon 2x per dag opladen. Is al 2x terug gestuurd voor reparatie maar het probleem blijft. Zou het helpen als ik een nieuw nummer aan zou vragen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 May 2016, 09:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Nee dat maakt geen enkel verschil. Bij instellingen..batterij kun je precies zien wat het grootverbruik veroorzaakt. Door die informatie kun je de instellingen aanpassen waar nodig, bijvoorbeeld helderheid display.
Tip...kijk eens naar de app Juice defender.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi M27kees,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je last hebt van een batterij die snel leeg is! Helaas is dat een issue waarmee vele producenten kampen. Het lijkt een hele klus te zijn om de 'perfecte' batterij te produceren.

Het aanvragen van een nieuw nummer heeft geen effect op het verbruik van de batterij. Dit staat er volledig los van. Het is heel goed wat Friesian aan heeft gegeven. Het kan zijn dat bepaalde apps enorm veel energie verbruiken. Het is dus goed om dat te controleren via 'Instellingen' > 'Batterij'. Wellicht is het dan een idee om onnodige apps te verwijderen van je toestel of om ze op non-actief te zetten.

Met JuiceDefender heb ik zelf ook ervaring en dat werkt enorm goed voor het verlengen van de batterijduur. Dankjewel voor je goede tip en uitleg, Friesian!

Groetjes,
Ilias

Reageer